Chiudi annunziu

Hè ghjuntu in l'onda a settimana passata alloghju per u prossimu smartphone plegable di Samsung Galaxy Da Flip5. Hè cunfirmatu chì u telefunu avarà una visualizazione esterna significativamente più grande. Avà u casu per u prossimu puzzle di u giant coreanu hè statu filtratu Galaxy Da Fold5. Indica chì Samsung hà pianificatu un cambiamentu in l'area di càmera per u novu pruduttu.

In fondu l'unicu cambiamentu notevuli chì a foto di casu chjaru per Galaxy Da Fold5 publicatu da u leggendariu leaker U universu di u ghjornu rivelazione hè a traslocazione di u cutout per u lampu LED da u fondu di u modulu di foto à u latu drittu di a lente superiore. Questu pò indicà chjaramente un ridisegnu di u modulu di a camera sanu longu à e linee di a serie Galaxy S23 induve in casu Galaxy S23 è più grande Galaxy Nantu à u S23 +, truverete u LED esattamente in u stessu locu cum'è in questu casu. U Fold5 puderia dunque avè, cum'è i telefoni citati, solu lenti individuali sporgenti.

Altrimenti, deve avè Galaxy Basatu annantu à queste imagine, u Fold5 hà praticamente u stessu disignu cum'è u so predecessore, ma à u cuntrariu di questu, apparentemente avarà un novu disignu di cerniere. Questu hà da assicurà chì u telefunu pò esse plegatu perfettamente pianu (vale à dì chì ùn deve esse micca spaziu trà e so dui mità). Grazie à questu, a visualizazione flessibile ùn deve micca avè una tacca cusì visibile. Infine, si deve ancu cuntribuisce à un prufilu slimmer di u dispusitivu.

Sicondu l'ultimi rapporti non ufficiali, Samsung introduverà i so prossimi telefoni flessibili Lugliu invece di l'aostu di solitu.

Pudete cumprà puzzle di Samsung quì

U più lettu d'oghje

.