Chiudi annunziu

Ultima informace parla per u pussibule stabilimentu di a cooperazione trà Tesla è Samsung, chì puderia esse assai benefica per i dui partiti. Questu hè indicatu da a riunione di u CEO di Tesla, Elon Musk, chì hà scontru per a prima volta cù u presidente esecutivu di Samsung Electronics Lee Jae-yong durante u so recente viaghju di cummerciale in i Stati Uniti. A riunione trà i dui principali rapprisentanti cuncernava pussibuli relazioni cummerciale in u campu di chips semiconductor per l'industria di l'automobile è hà fattu in a sede di Samsung Research America in Silicon Valley in California.

Musk è Lee anu discututu u tema di a fabricazione di chips di semiconduttori per i vitture autoguidati di Tesla in a Samsung Foundry. Si dice chì Tesla cuncepisce i so propri processori chì alimentaranu e so vitture Fully Self-Driving, FSD in breve, è Samsung Foundry puderia offre a so pruduzzione. U fattu chì u CEO di Samsung Semiconductor, Kyung Gye-hyun, è Choi Si-young, Presidente è CEO di Samsung Foundry anu assistitu ancu à a riunione parla per questu.

Ùn hè micca u primu casu di cooperazione trà e duie entità. Samsung offre assai cumpunenti per e vitture elettriche Tesla, cumprese batterie da Samsung SDI è chips Exynos Auto o sensori di càmera da System LSI. A Samsung Foundry in Austin, Texas, USA pruduce digià chips per Tesla utilizendu u prucessu 14nm, cù i futuri prubabilmente pruduciuti cù u prucessu di fabricazione 5nm di Samsung Foundry.

Ancu se Tesla ùn hà micca ancu annunziatu a so decisione nantu à quale vincerà u cuntrattu per a fabricazione di i so chips, a riunione trà Elon Musk è Lee Jae-yong hè certamente bona per u giant tecnologicu coreanu. Ci sò ancu stati rapporti chì Tesla cunsidereghja l'outsourcing à u principale cuncurrente di Samsung, TSMC, cusì pudemu aspittà solu a decisione di Musk.

U più lettu d'oghje

.