Chiudi annunziu

Samsung vole in cuffie Galaxy Buds2 Pro migliurà a funzione Ambient Sound. Ieri, cum'è parte di u Ghjornu Globale di Sensibilizazione di l'Accessibilità, u giant coreanu hà annunziatu i so piani per a so prossima aghjurnazione di u software è hà spartutu dettagli nantu à ciò chì i novi funziunalità ponu aspittà i so utilizatori.

Prima, Samsung aghjusta duie altre opzioni di livellu di sonu à a funzione Ambient Sound. A funzione chì amplifica u sonu esternu cù i microfoni di l'auriculare avarà avà cinque livelli (i precedenti sò medium, high è extra high).

Samsung dici chì hà evaluatu l'efficacità di sta funzione per mezu di un studiu clinicu realizatu da u Laboratoriu di Ricerca di l'Auditori è l'Aging in l'Università di Iowa. U studiu hè dettu chì hà revelatu chì Galaxy Buds2 Pro pò migliurà significativamente a percepzione di a parolla per l'utilizatori cù perdita di udizione da ligera à moderata.

Prossima aghjurnazione per Galaxy Inoltre, u Buds2 Pro aghjusta opzioni di sintonizazione addiziale à a funzione. In particulare, u paràmetru di Sonu Ambientale uttene sliders per ogni auriculare, chì permette à l'utilizatori di aumentà indipindentamente u voluminu di a funzione. Samsung vole a prossima aghjurnazione per Galaxy Buds2 Pro sarà liberatu in e settimane à vene. Hà aghjustatu chì a so dispunibilità pò varià da u mercatu, chì puderia significà chì pò ghjunghje più tardi in certi parti di u mondu chè in altri.

I novi paràmetri di sonu ambientale seranu dispunibili attraversu u menù Labs in l'app, secondu u giant coreanu Galaxy Wearcapaci. "Samsung continuerà à travaglià per aiutà ogni esperienza d'utilizatore cù a so Galaxy Buds2 Per u megliu sonu pussibule in ogni mumentu, in ogni locu. hà dettu Han-gil Moon, capu di Advanced Audio Lab in a divisione mobile di Samsung MX Business.

Cuffie Galaxy Per esempiu, pudete cumprà Buds2 Pro quì

U più lettu d'oghje

.