Chiudi annunziu

In u 2020, Google hà dettu chì sguassà u cuntenutu almacenatu in cunti inattivi, ma micca i cunti stessi, per cunservà u spaziu di almacenamento. Avà u giant tecnulugicu aghjurnà a so pulitica di inattività per chì i vechji cunti inutilizati seranu sguassati da a fine di questu annu.

Se u Contu Google ùn hè micca statu utilizatu o cunnessu per almenu 2 anni, a cumpagnia l'eliminarà è u cuntenutu assuciatu cù questu. L'indirizzu email diventerà indisponibile, è cun ellu l'utilizatori perderanu ancu i missaghji di Gmail stessi, l'avvenimenti di u calendariu, i schedari Google Drive, i documenti è altri spazii di travagliu, cumpresi i backups di Google Photos. Attualmente, Google ùn hà micca previstu di sguassà i cunti video di YouTube. Ùn solu puderia esse complicatu, ma alcuni vechji clips abbandunati ponu avè un significatu storicu.

A cumpagnia hà da cumincià à eliminà i cunti inattivi in ​​dicembre 2023 à u più prestu, cuminciendu cù quelli chì sò stati creati è mai usati. A cumpagnia dice chì farà stu passu lentamente è cun prudenza. Prima di sguassà, parechje notificazioni seranu mandate à l'indirizzu email di u contu è à l'email di ricuperazione, se unu hè statu inseritu, in u cursu di i mesi precedenti. À questu puntu, u prublema afecta solu i cunti Google gratuiti, micca quelli gestiti da imprese o scole.

Ci hè qualcosa di preoccupari ?

Probabilmente micca. A situazione affetterà principalmente i cunti veramente morti. In più di login, i seguenti sò cunsiderati attività: Lecture o invià e-mail, utilizendu Google Drive, fighjulà i video in YouTube sottu un contu datu, ogni scaricamentu di una applicazione da a tenda Google Play, ma ancu l'usu logged-in di u mutore di ricerca di Google, ancu accede à l'applicazioni chì utilizanu Google o servizii di terzu, è l'ultimu ma micca menu, a cumpagnia informa chì l'usu di u dispusitivu arregistratu cù u sistema Android hè ancu cunsideratu una attività.

Oghje, Google ricumanda di assignà un email di ricuperazione per automaticamente, è ancu a cumpagnia riferisce à l'utilizatori Manager di cunti inattivi, per decide cumu u so contu è i dati seranu trattati quandu diventa inattivu per più di 18 mesi. L'opzioni includenu l'invio di fugliali à cuntatti di fiducia, l'impostazione di Gmail per mandà automaticamente messagi, o l'eliminazione di u vostru contu.

E perchè Google si avvicina veramente à a rimozione? A cumpagnia cita a sicurità in questu sensu, cum'è i cunti inattivi, spessu cù password antichi o reutilizate chì puderanu esse esposti, sò più suscettibili à cumprumissu. "A nostra analisi interna mostra chì i cunti abbandunati sò almenu 10 volte menu prubabile di avè l'autentificazione à dui fattori configurati cà quelli attivi, vale à dì chì sò spessu vulnerabili è una volta screditati ponu esse aduprati per qualsiasi cosa, da u furtu d'identità à l'attaccu di vettore ..."

A mossa limita ancu quantu Google conserva i dati persunali inutilizati, un intervallu di tempu cunsideratu standard di l'industria. A cuntrariu di certi altri servizii cù diverse implicazioni di sicurezza è privacy, Google ùn libererà micca l'indirizzi di Gmail chì ponu esse recuperati dopu a eliminazione. Sè vo ùn vulete Google à sguassà u vostru contu, simpricimenti firmà in lu.

U più lettu d'oghje

.