Chiudi annunziu

Gboard hè un teclatu virtuale populari in u mondu creatu da Google per i dispositi cù Androidem i iOS. Cù l'aumentu di a pupularità di i telefoni intelligenti plegabili, hà aghjustatu una funzione di tastiera divisa à l'estate scorsa, è avà pare ch'elli uttenenu ancu quellu modu, menu di un annu dopu. androidov pasticchi cum'è a gamma Galaxy Tab S8.

Google hà sviluppatu un teclatu split per Gboard specificamente per i dispositi cù schermi grandi, cum'è tablette o dispusitivi plegabili, per fà a scrittura più faciule è più còmoda, postu chì hè divisa in dui mità, situate in i cantoni dritta è manca.

Sè vo site un utilizatore di tableta Galaxy o apparecchi in serie Galaxy Da u Fold, sapete chì in u modu di paisaghju ùn hè micca faciule per ghjunghje à ogni chjave, in particulare quelli situati in u mezu. U teclatu split in Gboard risolve stu prublema. Stu modu offre ancu l'abilità di aghjustà u layout di u teclatu per include alcune chjave duplicate (in particulare G è V) chì appariscenu in i dui lati.

Stu cambiamentu hè dispunibule in a nova versione beta di Gboard (12.9.21) è hè statu maculatu nantu à i tablette Samsung di punta. Galaxy Tab S8. Tuttavia, pare chì travaglià ancu nantu à l'altri androiddi pasticchi.

Pudete cumprà tablette Samsung quì

U più lettu d'oghje

.