Chiudi annunziu

WhatsApp hè unu di i strumenti di cumunicazione più populari oghje. L'applicazione furnisce una interfaccia simplice è chjara è permette di cunnette cù l'altri utilizatori attraversu diversi media, sia missaghji di testu sia chjamate voce o video. Tuttavia, a grande forza di WhatsApp hè ancu u so avvicinamentu à a sicurità, malgradu u fattu chì ùn era certamente micca u casu prima. Dighjà furnisce criptografia end-to-end di i missaghji, cusì nimu solu rompe in a vostra privacy. Avà vene l'intruduzioni di un novu stratu di sicurità in forma di Chat Lock.

A cumpagnia annuncia a nova funzione in un postu ufficiale in u so blog, chì aiutarà l'utilizatori à aumentà l'aspettu di sicurità di e so cumunicazioni. Finu à avà, ci era una opzione per chjude l'accessu à tutta l'applicazione da l'esternu. Tuttavia, l'arrivu di novi aghjurnamenti purterà a pussibilità di chjude ancu i chats individuali.

A cumpagnia hà dettu chì ùn ci hè micca un limitu à u numeru di lockouts, chì pò esse fattu toccu è tenendu in un chat specificu è dopu scegliendu trà l'opzioni di lockout. Ci hè duie opzioni per stabilisce a serratura, utilizendu una password è dati biometrici, vale à dì una impronta digitale.

Ùn vi preoccupate più di e notificazioni di chat sensibili chì spuntanu informacemè, quandu u vostru telefonu inaspettatamente cade in mani di qualcunu altru o l'avete prestatu à un amicu, un membru di a famiglia, etc. Sicondu a cumpagnia, duvemu prestu vede altre migliuramentu ligati à i chats di chjusi, cum'è diverse password per ogni chat, chì allarga ancu e pussibulità è u livellu di sicurità.

U più lettu d'oghje

.