Chiudi annunziu

Ultimamente tu Android A vittura guadagna sempre più fans è assai pirsuni piglianu in contu se u veiculu hè equipatu cù questu quandu cumprà una vittura. Unu di i mutivi principali di sta pupularità hè e so funziunalità chì facenu a pantalla di a vittura cum'è a pantalla di u vostru smartphone. À u listessu tempu, a piattaforma hè relativamente ghjovana è ci hè spaziu per migliurà. Cume u numeru di funzioni aumenta, i prublemi è l'errori à volte surgenu chì aggravanu l'esperienza di u cliente è necessitanu correzione.

In un sistema Android A vittura hà nutatu pocu tempu un novu bug chì complica l'esperienza di sente a musica. Certi utilizatori informanu chì ogni volta chì sentenu a musica mentre utilizanu Google Maps, a riproduzione si ferma automaticamente. Inoltre, stu prublema ùn hè micca limitatu à alcune app musicali specifiche, per quessa, indipendentemente da sè utilizate Spotify o ancu YouTube Music di Google, l'esperienza hè abbastanza scomoda.

L'utilizatori affettati anu pruvatu una varietà di metudi chì varienu da a cache di l'app è a dati per risolve u prublema. Android Car, finu à a reinstallazione. Sfortunatamente, questu ùn hà micca purtatu à successu. Ancu s'è nantu à a pagina sustegnu Android Anu scupertu a vittura informace circa rapportà u prublema daretu à i difficultà mintuvati, ùn ci hè micca signu di ogni prugressu finu à avà.

Na Reddit in più, certi cunduttori anu dettu chì Android A vittura hà prublemi à curriri quandu l'ignizione hè spenta, o piuttostu si parlava di un prublema di continuità. Quandu a vittura hè iniziata per a prima volta, a pantalla di l'app funziona bè, ma dopu avè spegne l'ignizione è ricollegate u telefunu, ùn Android A vittura ùn carica micca cum'è duverebbe. U prublema hà affettatu soprattuttu i dispositi Pixel è in certi casi rebooting u telefunu è Android Allora a vittura hà travagliatu bè.

Cù l'arrivu di novi funziunalità à Android A famosa applicazione di navigazione Waze hè stata ancu migliurata. Cù a nova aghjurnamentu v4.94.0.3, riceve parechje funzioni è correzioni novi. U più significativu hè probabilmente u supportu di Coolwalk, chì avà permette di cambià à e sottotabulazioni in u dashboard. L'utilizatori ponu cusì lancià altre applicazioni nantu à u pannellu principale, è a navigazione pò ancu esse cambiata à a tabulazione più chjuca. Siccomu u rollout di l'ultima aghjurnazione serà graduale, pudemu avè da aspittà un pocu. Ma s'è vo site impaziente, pudete ricorre à installà manualmente l'APK è aghjurnà Waze via questu ligame.

U più lettu d'oghje

.