Chiudi annunziu

Hè statu speculatu dapoi un tempu è avà hè finalmente quì. Google hà iniziatu à sparghje notifiche di anniversariu à a so app di Cuntatti. A tabulazione Aggiungi anniversarii hè stata aghjunta à Google Contacts, chì si trova in a sezione Per voi. Google scrive nantu à questu: "Salvate l'anniversarii di i vostri cuntatti per vedeli in u vostru calendariu di anniversariu è uttene suggerimenti utili quì è in Google".

Cliccà nantu à "Aggiungi anniversariu" porta l'utilizatore à una interfaccia d'utilizatore di tippu di lista chì hè ottimizatu per l'ingressu di dati veloce è di massa. Un icona di torta apparirà accantu à e persone senza un anniversariu, è l'utilizatore pò aghjunghje sta infurmazione scorrendu u mese, u ghjornu è l'annu.

Una volta chì a nova funzione hè dispunibule, l'utilizatore hà da pudè apre un cuntattu individuale è andate à u menù drop-down induve truvà una nova opzione di notificazione Add anniversariu. Introducendu una funzione nutata da u situ 9to5Google, pare ch'ella duverà un pocu di tempu. Cù questu in mente, vale a pena nutà chì i Cuntatti aghjunghjenu widgets per i cuntatti individuali è preferiti à a pantalla di casa u mese passatu.

U più lettu d'oghje

.