Chiudi annunziu

Pochi mumenti dopu chì Samsung hà annunziatu e novi funzioni chì saranu dispunibili per u Galaxy Buds 2 Pro hà seguitu Apple, Quandu hà infurmatu nantu à qualchi nutizie chì facenu più faciule per e persone cun limitazioni in i dispositi Apple. Appena prima di u Ghjornu Globale di Sensibilizazione di l'Accessibilità, chì sta volta hè cascatu u 18 di Maghju, a cumpagnia di Cupertino hà dimustratu funzioni per migliurà l'accessibilità di l'iPhone, è pare chì sò spessu inspirati da quelli di Samsung di Corea. In particulare Apple hà svelatu l'accessu d'assistenza, a voce in diretta è a voce persunale.

Accessu assistitu à a modalità Easy

A funzione Assistive Access hè pensata per e persone cun difficultà cognitive. Offre cuntrolli più grande è un layout di interfaccia d'utilizatore simplificatu per permette un accessu più faciule à e funzioni essenziali. Questa innuvazione ùn hè micca sfarente di u Modu Easy di Samsung, chì simplificà ancu l'interfaccia d'utilizatore per un accessu più faciule, chì aiuta soprattuttu à l'anziani o à quelli cun disfunzioni cognitive. L'accessu d'assistenza serà dispunibule annantu iPhonech è iPads cù applicazioni core cum'è Calls, Camera, Messages, Music o Photos è seranu presentati più tardi questu annu cum'è parte di un aghjurnamentu iOS 17. Pudete leghje cumu si stallanu Samsung per i pensionati quì.

Speech Live in u stilu di Bixby Text Call

Usendu Live Speech, serà pussibule di scrive u cuntenutu di u missaghju, chì serà tandu cunvertitu iPhonem, iPad o Mac per u discorsu è trasferitu à l'altru partitu di a chjama. Ci sarà ancu una opzione per salvà e frasi cumuni è veloci chì puderanu esse utile durante a cumunicazione. Quì, ancu, ci hè una sumiglianza considerableu cù a funzione Bixby Text Call di Samsung, chì trascriva voce à testu durante e chjama è viceversa.

Voce Personale da Bixby Custom Voice Creator

A funzione d'accessu Personal Voice di a cumpagnia Apple hè destinatu à l'utilizatori chì sò in risicu di perde a so voce. Permette à i dispositi per amparà a voce di l'utilizatore, chì pò cumunicà cù a so voce in casu chì perde a so voce per, per esempiu, un pesu di travagliu o una malatia. Basta à leghje un set aleatoriu di struzzioni di testu nantu à u vostru iPhone o iPad è arregistrà 15 minuti di audio. Questa funzione hè ancu apparentemente inspirata da u Bixby Custom Voice Creator chì Samsung hà lanciatu prima di questu annu.

Modu di rilevazione in l'app Magnifier, un pocu cum'è Bixby Vision

In più di e nutizie citate in u settore di rende a cumpagnia accessibile Apple hà ancu annunziatu un novu modu di deteczione in l'applicazione Lupa, chì serà attivatu iPhonech per aiutà e persone cun visione bassa per leghje u testu da l'uggetti. Dopu avè puntatu a camera à un ughjettu o testu, u modu di deteczione ricunnosce u testu è leghje à voce alta. In novu, questa hè una funzione simili chì Samsung offre in Bixby Vision - Rilevazione di culore, Identificatore d'ughjettu, Descriptore di scena è Lettura di testu.

I novi miglioramenti di l'accessibilità includenu ancu a certificazione di apparecchi acustici "Made for iPhone Dispositivi auditivi", migliuramentu di u cuntrollu di voce, più opzioni di dimensione di testu in l'applicazioni basiche di Mac, pause di l'imaghjini cù elementi in muvimentu per quelli sensibili à l'animazioni veloci, è voci Voice Over più naturali.

U più lettu d'oghje

.