Chiudi annunziu

U 18 di maghju, Google hà celebratu u Global Accessibility Awareness Day 2023. In questa occasione, u giant tecnulugicu americanu hà annunziatu una quantità di novi funziunalità d'accessibilità. Seranu dispunibuli per Android, Chrome è altri servizii.

U più notu di tutte e novi funzioni di accessibilità hè l'estensione di Live Transcript à androidpasticchi cumpresi quelli di Samsung. Era prima dispunibule à androidtelefoni, in u navigatore Chrome è in u serviziu di cumunicazione video Google Meet. Funzione attivata androidpasticchi vi dinù arrivare una nova "finestra subtitle". Un'altra novità hè l'estensione di a capacità di risponde à e trascrizioni in diretta scrivendu, chì hè lettu à alta voce à l'altra estremità, à i telefoni cù Androidem, cumpresi i smartphones Galaxy. Inoltre, i Pixel 4, 5 è altri dispositi ricevenu supportu per i subtitulos in diretta in francese, talianu è tedescu.

Inoltre, Google prepara una nova funzione per l'app Lookout chì utilizerà u mudellu di lingua visuale Google DeepMind. A funzione aiuterà à descriverà l'imaghjini chì ùn anu micca testu alt. Inoltre, l'utilizatori puderanu dumandà parechje dumande nantu à l'imaghjini sia scrivendu o utilizendu cumandamenti di voce.

Un'altra innuvazione hè a piazzamentu di l'icona di locu senza barriere in un locu più prominente in Google Maps. I miglioramenti di l'accessibilità sò stati ancu fatti à Chrome, chì pò avà detectà errori in l'URL è suggerisce pagine web basate nantu à correzioni. A funzione Talkback in u navigatore hà ancu ricivutu un aghjurnamentu, chì pò avà analizà a griglia di carte cù supportu per carte di gruppu, azzioni di massa nantu à una carta è reordering.

Infine, ma micca menu, Google hà acceleratu significativamente a cunversione di testu à voce in u prossimu Wear OS 4. Dopu à a so liberazione ch'elli seranu nantu Wear OS 3 seguita da dui novi modi di sonu è di visualizazione.

U più lettu d'oghje

.