Chiudi annunziu

Un gran numaru di pruduttori di smartphones avanzanu versu i sensori di càmera di 1″ cum'è parte di u so sviluppu, mantenendu a risoluzione di 50MPx di i so dispositi di punta. Tuttavia, l'approcciu di Samsung hè diversu. Aduprà un sensoru assai più chjucu cà parechji cuncurrenti, ma hà una risoluzione di 200 MPx è l'ultimu informace indicanu chì questu continuerà à esse u casu in l'anni à vene.

Ci sò stati rumuri in u passatu chì Galaxy L'S24 Ultra continuerà à aduprà un sensoru di camera 200MPx. I novi cumunicazioni pretendenu chì i Galaxy S25 Ultra è Galaxy U S26 Ultra utilizerà u listessu sensoru di risoluzione. Si dice chì i dui smartphones presenteranu un sensore d'immagine ISOCELL HP17 2nm ligeramente migliuratu cù 200 MPx è una cattura di luce mejorata. Futuru mudellu Galaxy U S27 Ultra, invece, puderia usà un sensor ISOCELL più grande, 1/1,12″. Questu puderia purtà à una situazione induve Apple pò offre un sensoru di càmera di 1″ davanti à u so rivalu coreanu.

Nisun dettagliu nantu à u sensoru di a camera però Galaxy U S27 Ultra hè scunnisciutu per avà, puderia esse una versione aghjurnata di 1/1,12 "ISOCELL GN2 chì hè stata lanciata l'ultima volta dui anni fà è utilizata in u Xiaomi 11 Ultra. À u mumentu, hè più di una prediczione basatu annantu à l'infurmazioni dispunibuli attualmente, perchè una quantità di fatturi ponu entre in tali piani à longu andà chì pruvucarà un cambiamentu di l'approcciu o portanu à a so rivalutazione. Se l'assunzioni attuali nantu à a camera Galaxy S27 Ultra cunfirmatu, questu significaria chì duveria trè anni per Samsung per avvicinassi à una dimensione di sensore di 1″.

U sensoru di 50Mpx da una inch hè un grande equilibriu trà a dimensione di pixel è a risoluzione chì hè abbastanza per 8K stills è video recording mentre mantene pixel abbastanza grande per catturà a quantità giusta di luce senza pixel binning. Videremu ciò chì riserva u futuru.

Pudete cumprà i migliori fotomobiles quì

U più lettu d'oghje

.