Chiudi annunziu

Oghje, l'intelligenza artificiale hè sempre più diffusa è trova applicazioni in parechji spazii, cumprese l'applicazioni mobile. Ci sò parechje applicazioni per a piattaforma Android, chì utilizanu diverse forme di intelligenza artificiale cum'è l'apprendimentu di machine, u ricunniscenza di l'imaghjini, è più. In u nostru articulu, vi presenteremu 5 interessanti Android applicazioni chì utilizanu tecnulugia di intelligenza artificiale è portanu funzioni utili à l'utilizatori.

Assistant vocale: DataBot AI

DataBot AI hè una applicazione piuttostu successu è interessante chì nantu à u vostru smartphone cù Androidem pò agisce cum'è un assistente vocale persunale multifunzionale. Pò aiutà à risponde à una varietà di dumande, pò travaglià cù cuntenutu media, offre una funzione di chatbot è assai di più.

Scaricate nantu à Google Play

Ask AI - Chat cù Chatbot

Ask AI hè un putente chatbot AI chì pudete aduprà in modu efficace nantu à u vostru smartphone. L'applicazione Ask AI usa a tecnulugia ChatGPT è GPT-3, è pò chatte cun voi, generà una quantità di testi diffirenti per voi basatu nantu à i vostri bisogni, è pò ancu aiutà cù codici o calculi basi è più avanzati.

Scaricate nantu à Google Play

Socraticu

Una grande applicazione chì usa intelligenza artificiale per u so funziunamentu hè Socratic da l'attellu di Google. Questa hè una applicazione educativa chì aiuterà in particulare i studienti. Pudete dumandà quasi ogni quistione ligata à i vostri studii, è Socratic hà da pruvà à risponde cù l'aiutu di Google AI è risorse da Internet è aiutanu à studià u sughjettu.

Scaricate nantu à Google Play

Cunsiglii di l'App PerplexityAI

PerplexitaAI hè un chatbot è un mutore di ricerca in unu. Pruvate d'imagine ChatGPT, chì à u stessu tempu hà un accessu immediatu è constante à Internet. In più di pudè risponde à quasi tutte e vostre dumande, PerplexityAI vi furnisce ancu informace riguardu à e risorse da cui trae.

Scaricate nantu à Google Play

ELSA: AI amparà è parlà inglese

Cum'è u nome suggerisce, l'applicazione ELSA pruverà à insegnà l'inglese cù l'aiutu di a tecnulugia di intelligenza artificiale, è ancu amparà i principii di parlà è di pronuncia curretta. ELSA vi offre lezioni d'inglese persunalizate apposta è vi guiderà in modu affidabile à traversu u corsu. Offre ricunniscenza di parlà, vi insegna u vostru accentu, migliurà u vostru vocabulariu è pò ancu evaluà continuamente a vostra prestazione.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.