Chiudi annunziu

Samsung Galaxy U S III hè stata liberata in May 2012, più di deci anni fà. A linea di prudutti S hà avutu un sviluppu significativu durante a prima dicada di a so esistenza. Una di e zone induve deci anni di evoluzione hè assai notevuli hè a camera. Cumu e caratteristiche di a camera di a linea di produttu anu cambiatu in l'ultima decada o più Galaxy S è a tecnulugia usatu in lu?

Linea di prudutti Galaxy S da Samsung hè veramente assai variata è cumpleta. Di sicuru, ùn manca micca mudelli high-end, o simpricimenti mudelli chì sò generalmente cunsiderate u megliu. Hè cù questi mudelli chì vale a pena focalizà l'attenzione nantu à u sviluppu graduali di e so camere. Hè assai interessante per osservà quale tecnulugia è funzioni Samsung hà aduttatu gradualmente in questi smartphones.

À u tempu, per esempiu, parechji sensori, scanners è altri sò stati aghjuntu. Mentre chì certi tecnulugii sò stati è si sviluppanu gradualmente à questu ghjornu, Samsung hà abbandunatu l'altri cù u tempu. Trà i tendenzi relativamente brevi eranu, per esempiu, u scanner di iris, a lente periscòpica è altri. L'editori di u situ web GSMArena anu decisu di fucalizza nantu à u sviluppu di càmera di smartphone di a linea di produttu Galaxy S hà da circà in più detail è processà i risultati in tavule è grafici, chì sò veramente assai interessanti. Sè vo vulete ancu avè una visione generale di l'evoluzione di e fotocamere per smartphone Samsung Galaxy S, testa à a galerie foto di stu articulu.

U più lettu d'oghje

.