Chiudi annunziu

Samsung hà ghjucatu cù l'idea di pruduce batterie à u statu solidu per parechji anni. U prugressu in questa zona pare chì hè statu più lento chè u sviluppu di tecnulugia di visualizazione flessibile. In ogni casu, un novu rapportu da a Corea di u Sudu dici chì u giant coreanu face un prugressu significativu in u sviluppu di batterie di stati solidi, è chì duie di e so divisioni seranu rispunsevuli di pruduce a tecnulugia per i diversi segmenti di u mercatu.

Sicondu u situ coreanu The Elec, Samsung Electro-Mechanics si prepara à a ricerca è u sviluppu di batterie di semiconduttori basati in ossidu per u segmentu IT. Questu significa chì puderia travaglià per alimentà i futuri dispositi mobili cù sta tecnulugia rivoluzionaria di batteria. Un'altra divisione di u giant coreanu, Samsung SDI, hà da fucalizza nantu à u sviluppu di batterie semiconductor cù elettroliti sulfuri per u segmentu di l'auto elettrica.

Mentre capisce a manera di fabricà in modu affidabile è efficiente e batterie à u statu solidu pare una sfida enormosa, a tecnulugia hà una quantità di vantaghji. Unu di i più impurtanti hè chì e batterie di u statu solidu almacenanu più energia chì e batterie di lithium-ion usate oghje. Un secondu vantaghju maiò hè chì e batterie di u statu solidu ùn piglianu micca u focu quandu sò perforate, facendu assai più sicure chè e batterie di lithium.

Grazie à u sicondu vantaghju mintuatu, e batterie di u solidu sò in particulare in dumanda da i pruduttori di vitture elettriche, postu chì e batterie di li-ion, chì ponu piglià u focu in casu d'impattu, rapprisentanu unu di i più grandi prublemi di sicurezza per queste vitture. In ogni casu, u mercatu di l'informatica puderia ancu prufittà di stu avanzamentu tecnologicu, postu chì faria smartphones è tablette più sicuri è durable. Samsung ùn hè micca l'unica cumpagnia di tecnulugia implicata in questu campu. A principiu di questu annu, u giant cinese Xiaomi hà annunziatu ch'ellu avia sviluppatu un prototipu di travagliu di un smartphone alimentatu da una batteria di u solidu. Tuttavia, fora di uni pochi di documentazioni, ùn hà micca revelatu assai à l'epica.

Ancu s'è Samsung hà travagliatu annantu à sta tecnulugia per parechji anni, ùn pare micca chì nè ellu, Xiaomi, nè qualcunu altru hè prontu per a produzzione di massa di batterie di u solidu. In ogni casu, pare chì u giant coreanu hè u più avanzatu in questu spaziu, postu chì hà travagliatu nantu à sta tecnulugia da almenu 2013. Dighjà questu annu, hà dimustratu in i primi fasi di sviluppu è hà evidenziatu i so benefici.

U più lettu d'oghje

.