Chiudi annunziu

Torna in 2017, Samsung hà introduttu una funzione chjamata App Pair chì permette à l'utilizatori di creà coppie d'applicazioni è eseguite inseme in modu multitasking split-screen. A listessa funzione hè avà purtata nativamente da Google à Androidin u 14

Google hà liberatu un secondu a settimana passata versione beta Androidu 14. Specialista ben cunnisciutu nantu Android Mishaal Rahman mentre l'esaminava scupriu, chì u giant tecnologicu di i Stati Uniti sviluppa un modu per permette à l'utilizatori di salvà coppie di app. Eppuru Android dighjà vi permette di utilizà coppie d'applicazioni è di mantene in u menù multitasking, ùn ponu esse salvate è reutilizate dopu ch'elli sò chjusi. Android 14 avà permetterà à l'utilizatori di creà coppie di app è di salvà à u screnu in casa. Allora ogni volta chì un utilizatore cliccate nantu à l'icona di un paru d'applicazioni salvate, e duie app s'apreranu in modalità multitasking split-screen.

Sò passati sei anni chì Samsung hà iniziatu à offre coppie d'applicazioni chì ponu esse salvate è pusate nantu à a barra laterale o in a pantalla di casa. È Google hè ghjustu avà capisce u putenziale di sta funzione. A funzione hè soprattuttu utile per quelli chì spessu travaglianu in parechje attività in una volta cù duie applicazioni. Truvarà ancu u so usu nantu à i dispositi di grande schermu, cum'è i telefoni plegabili è i pasticchi.

Mentre Samsung hà offru sta funzione per anni, hè una implementazione proprietaria basata nantu à u Androidua in chì Google hè avà introduttu à Androidu direttamente, serà più ottimizatu. È u giant coreanu prufittà ancu di questu.

U più lettu d'oghje

.