Chiudi annunziu

Android 14 hè da vene cun alcuni interessanti funzioni è unu d'interessu particulari serà nantu à a registrazione di u screnu. Precedentemente, quandu anu pruvatu à registrà a schermu di u so dispositivu, l'utilizatori anu affruntatu un prublema dispiacevule - a necessità di piantà a registrazione ogni volta chì apparsu una notificazione indesiderata. È hè ciò chì hà u prossimu Android risolve.

Da e versioni preliminari liberate finu à avà Androidper 14 (specificamente, da duie previsioni di sviluppatore è duie versioni beta finu à avà) segue chì u sistema portà parechje novi innovazioni utili. Unu di elli serà una funzione di registrazione di u screnu aghjurnata.

V Androidin 14, utilizatori vi hannu dui ozzione quandu si veni à piglià un arregistramentu schermu. Puderanu sia arregistrà tuttu u screnu o fucalizza nantu à una sola applicazione. Se sceglite a seconda opzione, solu l'applicazione in esecuzione attiva serà catturata durante a registrazione. A settimana passata, un specialistu ben cunnisciutu Android Mishaal Rahman spartutu una dimustrazione di cumu sta nova funzione di arregistramentu parte di u screnu serà in u Androidà 14 sguardu. A funzione permetterà à l'utilizatori di registrà una sola app senza elementi di UI o notificazioni chì appariscenu in a registrazione.

In quantu à u funziunamentu di sta opzione, una volta chì l'utilizatore hà sceltu Registra una sola app, apparirà un menu chì offre l'opzione di registrà a pantalla di l'applicazioni recenti o una app da tuttu u cassero di l'app. Dapoi sta funzione sarà inclusa Androidu 14, ci hè una bona chance chì a superstruttura One UI 6.0 l'avete. Versione Sharp di u prossimu Androidu duveria ghjunghje in l'aostu, a versione sharp di a prossima superstruttura Samsung allora qualchì volta in u vaghjimu.

U più lettu d'oghje

.