Chiudi annunziu

Ultimi informace on indicà chì u giant in u campu di a fotografia, Canon, hà intenzione di seguità l'esempiu di certi cuncurrenti è entra in u mondu di a fotografia mobile è stabilisce a cooperazione cù unu di i pruduttori di smartphone. Questu seria unu di l'ultimi casi di una fusione trà una cumpagnia di càmera è un fabricatore di dispositivi mobili.

In l'ultimi anni, avemu vistu cullaburazioni abbastanza frequenti trà e cumpagnie di càmera è i pruduttori di smartphone. Ricertamenti, questu cuncernava, per esempiu, l'imprese Leica è Xiaomi, ZEISS è Vivo o Hasselblad, chì era significativamente implicatu in l'equipaggiu fotograficu di i telefoni OPPO è OnePlus.

Avà fonte Digital Chat Station à Weibo dice chì u veteranu di fotografia Canon hà intenzioni simili è vole cooperà cù unu di i pruduttori di smartphone. Ùn ci hè ancu una parolla nantu à u cumpagnu specificu di Canon, ma datu chì Xiaomi, vivo, OPPO è OnePlus anu digià cunclusu un tali partenariatu, Asus, Google, Honor, Huawei, Motorola, Realme o Samsung sò offerti cum'è candidati teorichi. Queste partenarii implicanu l'imprese principarmenti focalizzate in càmera implicate in aspetti chì varianu da a sintonizazione di l'imaghjini à quelli più ambiziosi chì portanu à novi funzioni di software è hardware cum'è lenti.

In questu cuntestu, hè chjaru chì questi accordi ponu avè risultati significativamente diffirenti. Per esempiu, e camere OnePlus 11 di marca Hasselblad eranu deludenti per parechji in quantu à a ripruduzzione di u culore è a qualità di l'imagine di poca luce. À l'altru finale di u spettru hè a camera Xiaomi 13 Pro, chì hà veramente benefiziu da a relazione cù Leica è i so outputs sò eccellenti. Speremu chì da a parte di Canon, chì certamenti hà qualcosa da offre da e so tecnulugia, ùn serà micca solu un esperimentu o un sforzu per attirà l'attenzione à sè stessu. Canon puderia entre in u ghjocu, per esempiu, cù un sistema di focu automaticu o aduprà anni di sperienza in u campu di l'ottica.

U più lettu d'oghje

.