Chiudi annunziu

Huawei dichjara chì l'orologio di novu introduttu da a cumpagnia cù l'etichetta Watch 4 anu una funzione di monitoraghju di glucose in sangue. Dunque, anu da avvisà l'utilizatori quandu detectanu livelli irregulari di zuccaru in sangue. Attualmente, si dice chì ghjunghjenu questu cù l'aiutu di indicatori di salute specifichi chì ponu esse leghjiti in pocu à 60 seconde. 

Ellu prova Apple, Samsung vole ancu, ma u Cinese Huawei hà superatu tutti. Infatti, a cumpagnia dichjara chì u so novu smartwatch hà una funzione di monitoraghju di glucose in sangue non invasiva chì usa solu un set di indicatori di salute è ùn necessita micca hardware supplementu. Yu Chengtung, CEO di Huawei, hà ancu publicatu un video demo in Weibo chì mostra cumu funziona sta funzione.

Si deve esse nutatu chì u watch Huawei Watch 4 ùn funziona micca per furnisce letture di zuccaru in sangue da sè stessu, vi avvisa solu quandu rileva chì u zuccheru in sangue hè altu è pudete esse in risicu di iperglicemia. U video promozionale mostra chì un avvertimentu apparirà per mostrà à l'utilizatori una valutazione di stu risicu. U smartwatch faci questu misurà 60 indicatori di salute in 10 seconde. Queste metriche includenu a freccia di u core, e caratteristiche di l'onda di pulsazione, è qualchì altru dati.

Huawei Watch 4.png

Huawei vince a battaglia per a supremazia 

In l'ultimi anni, i smartwatch sò diventati più è più sofisticati quandu si tratta di e so capacità di monitoraghju di a salute. Samsung Galaxy Watch per esempiu, ponu piglià electrocardiograms (ECG) per diagnosticà a fibrillazione atriale è monitorà i livelli di l'ossigenu di sangue. Ma l'ultimu wearable di Huawei va un passu più luntanu cù u monitoraghju di glucose in sangue non invasivu. Dopu tuttu, altri pruduttori sò ancu pruvatu à fà questu, cumpresu Samsung, ùn anu micca truvatu a suluzione ideale.

Hè per quessa chì Huawei dichjara ancu chì hè "u primu smartwatch per offre una ricerca di valutazione di u risicu di zuccaru in sangue". Ùn ci hè bisognu di punchjà u dito, chì pò esse doloroso è incòmode. Permette ancu à e persone cun diabete di monitorà u so zuccheru in sangue più spessu, chì ponu aiutà à gestisce megliu a so cundizione. 

A tecnulugia di monitorizazione di u glucose di sangue non invasiva di Huawei hè sempre in i so primi stadi, ma hà u putenziale di rivoluzionarà a manera chì e persone cun diabete gestionenu a so cundizione. In casu di successu, puderia fà più faciule per e persone cun diabete per vive una vita più sana è più normale, ma solu s'ellu hè precisu è appruvatu per l'usu publicu da i regulatori, chì ùn hè micca ancu. 

Pudete cumprà orologi intelligenti Samsung quì

U più lettu d'oghje

.