Chiudi annunziu

Durante a settimana annuale di Display in Los Angeles, Samsung hà presentatu un pannellu OLED rollable di 12,4 pollici potenzialmente rivoluzionariu. Di sicuru, ùn hè micca a prima volta chì avemu vistu stu cuncettu, ma Samsung hè un passu davanti à a cuncurrenza, postu chì hè u più grande di sempre è scorri da un "scroll" relativamente chjucu. 

U pannellu pò varià in dimensioni da 49 mm à 254,4 mm, una scala di cinque volte impressiunanti paragunata à i schermi scorrevuli attuali chì ponu ghjunghje solu trè volte a so dimensione originale. Samsung Display dice chì hà sappiutu ottene questu utilizendu un assi in forma di O chì imita solu un rotulu di carta. A cumpagnia chjama Rollable Flex.

Ma ùn hè micca tuttu. In più di u Rollable Flex, Samsung hà introduttu u pannellu Flex In & Out OLED, chì pò piegà in e duie direzzione, à u cuntrariu di a tecnulugia attualmente usata chì permette à l'OLED flexible di esse piegate in una sola direzzione. Un esempiu hè u so propiu Galaxy Flip4 è Fold4 di Samsung.

Per aggravà e cose, u giant coreanu hà ancu introduttu u primu pannellu OLED di u mondu cun un lettore di impronte digitali integratu è un sensore di freccia cardiaca. L'implementazioni attuali si basanu in una piccula zona di sensori, mentre chì a suluzione presentata da a cumpagnia permette à u dispositivu esse sbloccatu toccu un dito in ogni locu nantu à a superficia di u screnu. Havi ancu un fotodiodu organicu integratu (OPD) chì pò evaluà a pressione di sangue, a freccia di u core è u stress per seguità i vini sanguini.

Avà tuttu ciò chì avemu da fà hè aspittà chì Samsung introdussi novi prudutti in i prudutti cummerciale. Almenu Flex In & Out hà una applicazione chjara in jigsaws mobile, chì averebbe cusì una altra dimensione di u so pussibule usu. Dopu tuttu, puderanu ancu sguassate di a visualizazione esterna è cusì esse più prezzu. 

Pudete cumprà i puzziche Samsung attuali quì

U più lettu d'oghje

.