Chiudi annunziu

WhatsApp vene cù funzioni novi abbastanza spessu, avemu aspittatu impazienti per unu di l'ultimi per un bellu pezzu è avà l'avemu finalmente. In seguitu à l'esempiu di Telegram è di qualchi altri cuncurrenti, l'applicazione permette di edità di missaghji. Basta à tene u to dettu nantu à u missaghju di u cuntenutu chì l'utilizatore vole cambià è selezziunate Edit in u menù sussegwente. Questu hè certamente una mellura accolta in casu di un errore di battitura, diversi cambiamenti in circustanze, o se simpricimenti cambiate a vostra mente.

Di sicuru, e pussibulità di cambià u cuntenutu anu e so limitazioni. Ci hè una finestra di tempu di 15 minuti per edità ogni missaghju mandatu. Dopu stu tempu, ogni currezzione ùn hè più pussibule. Simile à Telegram, se u cuntenutu di un messagiu hè cambiatu, u destinatariu riceverà una notificazione. missaghji Edited vi hannu lu testu "editatu" accantu à elli. Allora quelli chì currispondenu cunnuscenu a correzione, ma ùn saranu micca mostrati a storia di edizzioni. Cum'è tutte l'altri cumunicazioni, cumprese i media è e chjama, l'edizioni chì fate sò prutetti da a criptografia end-to-end.

WhatsApp hà cunfirmatu chì a funzione hè stata implementata in u mondu è hè prevista per esse dispunibule per tutti l'utilizatori in e settimane à vene. Se ùn pudete micca aspittà più, probabilmente avete da esse pazienti per un pezzu di più. Hè prubabilmente ghjustu dì chì sta funzione hè ghjunta uni pochi d'anni tardi, ma questu ùn cambia micca a so utilità, è a so introduzione pò esse solu accolta. Parechje utilizatori trovanu scunnisciutu perchè a cumpagnia hà pigliatu tantu tempu per presentà sta mellura maiò. U ritardu, à l'ochji di certi, mette in risaltu i difetti palpabili chì u giant di messageria face in paragunà cù i so cuncurrenti.

A seconda di e novità piacerà à certi utilizatori, ma pò fastidiu à l'altri. WhatsApp introduce ancu un ricordu per e password di salvezza. Cum'è digià dettu, a cumunicazione in l'applicazione si faci cù a criptografia end-to-end, eliminando cusì assai u risicu di u cuntenutu interceptatu da terze parti. Finu à settembre di u 2021, l'unicu difettu era chì i backups di l'applicazione WhatsApp à u nuvulu ùn eranu micca criptati, chì rapprisentava un risicu di sicurità. L'annu passatu, Meta hà attivatu backups criptati di l'app in Google Drive, chì sò protetti da password. Tuttavia, sè ùn site micca unu di quelli chì cambianu telefonu spessu, vi sò assai più prubabile di scurdà di sta password. Per impediscenu chì questu succede, WhatsApp vi ricurdarà avà, dumandendu di entre.

Se vi scurdate di a vostra password di salvezza, a vostra storia di chat WhatsApp serà bluccata è Google è Meta ùn vi aiutanu micca quì. A cuntrariu di un contu Google o Facebook, ùn ci hè micca eventualità di ricuperà una password scurdata chì pudete aduprà per accede à a vostra storia di chat criptata di novu. Sè avete digià scurdatu a vostra password è un ricordu apparisce, aduprate l'opzione Disattiva backups criptati. Se necessariu, pudete riattivate a funzione di sicurità cù una nova password o chjave di 64 cifre. Tuttavia, questu risultatu in a perdita di l'accessu à a storia precedente di chats WhatsApp criptati.

Se aduprate una nova password per criptà una copia di salvezza di l'applicazione, vi ricumandemu di salvà in unu di i gestori di password affidabili per Android, in modu chì ùn avete micca da passà per una sperienza simili di novu.

U più lettu d'oghje

.