Chiudi annunziu

Ancu s'ellu Alza hà finitu u so Mega Sale, hè torna à guidà i so bombe di prezzu, chì sta volta hè cascatu nantu à più di centu prudutti Samsung. In ogni casu, a selezzione di bombe di prezzu è altre offerte hè regularmente aghjurnata è supplementata. Eccu una selezzione di l'attuale megliu è più assequible.

Samsung Galaxy S21 FE 5G 128GB

Smartphone Galaxy L'S21 FE 5G vi divertirà cù u so design super slim, supportu di rete 5G è brillanti display AMOLED 6,4X Dinamicu di 2" cù freccia di rinfrescante Super Smooth 120Hz, chì guarantisci una risposta liscia è, sopratuttu, veloce quandu toccu u screnu. Cusì pudete gode di fighjà u vostru cuntenutu preferitu senza stuttering o rallentà. Inoltre, u dispositivu mobile ospita un putente processore Qualcomm Snapdragon 888, cù quale pudete mantene un altu ritmu di travagliu è gode di un divertimentu multimediale indisturbati. È u trio di lenti di camera posteriore prufessiunali catturà i mumenti impurtanti di a vostra vita in modu straordinariu. Pudete avà risparmià CZK 2 in u vostru telefunu.

Samsung Galaxy Pudete cumprà u S21 FE 5G 128GB quì

Samsung 870 EVO 500GB

L'SSD Samsung 870 EVO raggiunge velocità di lettura e scrittura sequenziale fino a 560 e 530 MB/s. L'unità hè fatta pussibule da l'ultima memoria NAND di sesta generazione, chì assicura un rendimentu più altu è efficienza energetica, firmware ottimizzatu è supportu Intelligent TurboWrite. Perchè u Samsung 870 EVO SSD usa tutte e tecnulugia muderne di almacenamiento di dati, u fabricatore pò furnisce cù una garanzia superiore di 5 anni. U Samsung 870 EVO gestisce tuttu da u travagliu di l'urdinatore di ogni ghjornu à u processu di video 4K senza prublemi. A durata di vita di u Samsung 870 EVO SSD hè di 300 TBW. U scontu attuale hè di 25%.

Samsung_870_Evo_SSD_2

Pudete cumprà u Samsung 870 EVO 500GB quì

55″ Samsung Odyssey Ark

Pensate chì u vostru equipamentu di ghjocu manca qualcosa? Migliurate a vostra sperienza di ghjocu cù u monitor LCD Samsung Odyssey Ark 55″ cù curvatura 1000 R. Frequenza di rinfrescante di 165 Hz, risposta di monitor di 1 ms o tecnulugia AMD FreeSync Premium - hè solu una frazione di questu. ciò chì vi prupone stu monitor di punta. U monitor LCD hà Samsung Gaming Hub, chì permette di accede à i servizii populari di nuvola, cunsola è PC. U pacchettu di u monitor Samsung Odyssey Ark include un telecomando per assicurà un megliu cunfortu durante l'usu. Avà risparmià quasi 6 mila CZK.

Pudete cumprà u 55″ Samsung Odyssey Ark quì

Cinturione in metallo milanese Samsung

Cusì pudete cambià i cinturini Galaxy Watch secondu a necessità, l'umore, l'usu è l'aspettu generale, pudete ottene stu pull milanese cù chjusu magneticu, chì hè fattu interamente di acciaio inox. Hè adattatu per i polsi da 16 à 21,6 cm è pudete attualmente salvà 30% da u prezzu originale.

Samsung_metal_strap_milan_stroke_2

Pudete cumprà a cinturina di metallu Samsung Milanese quì

Samsung EP-TA800EBE USB-C

U caricatore di rete Samsung EP-TA800EBE USB-C neru (OOB Bulk) assicura una carica rapida di una tavuletta o un telefunu. Hà una uscita USB-C per cunnette l'elettronica caricata. Havi affidabilità assoluta è sicurità, hà a prutezzione di overvoltage è undervoltage. A putenza tutale di u charger Samsung hè 25 W. U scontu attuale hè CZK 140.

caricatore Samsung EP-TA800EBE USB-C

Pudete cumprà Samsung EP-TA800EBE USB-C quì

U più lettu d'oghje

.