Chiudi annunziu

I sistemi di intelligenza artificiale ùn facenu micca solu u travagliu più faciule è portanu divertimentu. In u casu di Google Flood Hub, l'AI salva a vita è riduce i danni à a pruprietà. U giant tecnulugicu hà lanciatu u sistema d'avvertimentu prima in India è poi l'hà allargatu in Bangladesh, cù u scopu di prevene i peggiori danni causati da l'inundazioni annuali. Avà hè in espansione più in u mondu.

Sì e persone in i spazii critichi sò dispunibili informace circa u periculu avvicinendu in anticipu, ponu reagisce assai più efficacemente è riduce e perdite umane è materiali. È hè esattamente ciò chì Flood Hub furnisce cù strumenti di intelligenza artificiale, cù u sistema chì avà espansione u so supportu per monitorà e minacce di inundazioni in altri 60 paesi. Questu significa più zone monitorate è più persone sicure.

Google stima chì l'inundazioni solu causanu $ 10 miliardi in danni ecunomichi in u mondu sanu è impactanu direttamente 250 milioni di persone. Cum'è digià dettu, u sistema Flood Hub hà debuttatu prima in India è Bangladesh in u Novembre di l'annu passatu, induve grazia à un mudellu di intelligenza artificiale chì travaglia cù dati da i pochi inundazioni precedenti, hà sappiutu predichendu una situazione catastròfica finu à una settimana in anticipu. Questu hè un vantaghju enormu annantu à e tecniche predictive precedenti chì dà solu à e persone 48 ore per preparà. À a fine di l'annu, u sustegnu era cresciutu à 20 paesi. Avà altri 60 spazii sò stati aghjuntu à a lista. I regioni coperti includenu paesi in Africa, Asia Pacificu, Europa è Sudamerica è Centrale. Google stima chì sta estensione pò aiutà à impactà 460 milioni di persone chì campanu in spazii vulnerabili. Più di 1 800 siti in i bacini di i fiumi sò attualmente monitorati.

Hè vale a pena nutà ancu chì in un sforzu di sustene e cumunità chì sò in risicu di inundazioni, ma chì ùn anu micca accessu à un smartphone o Internet, a cumpagnia travaglia cù urganisazioni cum'è a Croce Rossa è simili cù a squadra di l'Economia di Inclusione in Yale. Università per custruisce una rete d'avvisu offline di vuluntarii furmatu, motivati ​​è di fiducia per aumentà a portata di l'avvisi di Flood Hub. Infatti, l'ultimi risultati di Yale è Yuganter locale senza prufittu dimustranu chì e cumunità cù vuluntarii lucali sò 50% più probabili di riceve avvirtimenti prima chì l'acqua ghjunghje in a so zona, un fattore chì pò significà a diffarenza trà a vita è a morte quì. "Mentre continuemu à migliurà i nostri mudelli di previsione globale di inundazioni basati in AI, continueremu à sustene e cumunità vulnerabili cù tecnulugia chì mitiganu l'effetti di u cambiamentu climaticu", hà dettu Google in un blog post.

A cumpagnia travaglia avà informace da u centru di l'inundazioni eranu ancu dispunibili in a ricerca è in Google Maps, chì hè, induve a ghjente statisticamente più spessu cercanu quandu hè necessariu. Il s'agit d'un grand pas en avant, aidant les individus et les communes à augmenter leur préparation aux catastrophes. Tuttavia, u sistema attualmente traccia solu l'inundazioni di i fiumi, micca l'avvenimenti lampi o costiere. Allora ci hè spaziu per migliurà è Google ne hè cunuscenza. In più di l'inundazioni, a cumpagnia usa ancu l'intelligenza artificiale è l'imaghjini satellitari per monitorà l'incendi di furesta è avvistà e persone in periculu. Attualmente, stu sistema funziona per esempiu in Messico, USA, Canada è certi spazii di l'Australia.

U più lettu d'oghje

.