Chiudi annunziu

Forse alcuni di noi sentu un toccu di nostalgia quandu ricurdamu i primi ghjorni di streaming. L'offerta era relativamente povera è quandu Netflix hà introduttu l'interfaccia in ceca, avemu celebratu. Oghje, tuttu hè diversu è avemu veramente assai da sceglie. Per d 'altra banda, u mercatu di streaming di media pò sembrà un pocu frammentatu, cù i ghjucatori chì venenu è andendu o si cumprà solu l'altri. Malgradu diverse fluttuazioni, Netflix hà sappiutu sopravvive à i cambiamenti è mantene a so pusizioni premium.

Ricertamenti, però, a cumpagnia hà fattu una pressione considerableu nantu à a pratica di spartera di u contu, chì una volta hà dettu cum'è unu di i benefici di a so offerta. Tuttavia, i ghjorni di l'abbonati chì sparte i so credenziali di u contu cù i telespettatori chì ùn paganu sò definitivamente finiti. Dopu parechje teste iniziali è l'intruduzioni sussegwente di novi regule in parechji paesi, Netflix hè avà trasfirendu e so restrizioni à u sparte di password à i Stati Uniti, è a Repubblica Ceca ùn serà micca un'eccezzioni.

L'utilizatori chì sparte e so password ponu aspittà di riceve un email da Netflix prestu spieghendu chì sò solu autorizati à sparte u contu cù i membri di a stessa famiglia fisica. A cumpagnia face u so puntu pagina di supportu, chì ellu cunsidereghja solu duie manere per esse legittimi, vale à dì l'esportazione di u prufilu d'utilizatore à un novu contu separatu è pagatu, o paghendu 8 dollari in i Stati Uniti, in u casu di a Repubblica Ceca 79 curone per mese per aghjunghje un altru membru, mentri u pagamentu stessu hè di sicuru fattu da u pruprietariu.

I membri aghjuntu ponu cuntinuà à navigà fora di a famiglia primaria à a quale u contu hè ligatu, cum'è prima. Tuttavia, sò limitati à streaming in un solu dispositivu à u mumentu è ponu ancu aduprà solu un dispositivu per almacenà i media scaricati. À u listessu tempu, sta eventualità hè dispunibule solu per i tariffi Standard è Premium è attualmente ùn hè micca applicatu à l'abbonati chì l'abbonamenti sò fatturati per parte di Netflix.

U cunsigliu da u giant streaming hè per l'abbonati à tene un ochju nantu à quale hà accessu à u so prufilu k, log out di i dispositi micca utilizati è valutà s'ellu, per esempiu, un cambiamentu di password hè in ordine. Netflix insiste chì ùn hà ancu vistu un esodu maiò di l'utilizatori arrabbiati da i cambiamenti, ma invece informa un aumentu di l'abbonati in certi mercati induve e restrizioni sò digià in piazza. Tuttavia, u visore americanu hè abbastanza essenziale per a cumpagnia, è serà dunque interessante per vede cumu si reagiscenu à questu passu in i ghjorni è settimane à vene, oltremare è dopu quì.

L'app Netflix hè dispunibule nantu google playy, Apple Store è a Microsoft Store, induve pudete scaricallu gratuitamente è poi sceglie u vostru abbonamentu da 199 CZK per a basa di Premium, chì vi costarà 319 CZK per mese.

U più lettu d'oghje

.