Chiudi annunziu

A versione beta di u navigatore web di Internet Samsung hà ricivutu recentemente un aghjurnamentu chì hà purtatu, frà altre cose, novi funzioni di persunalizazione per permette un accessu più faciule à l'URL, i marcati è e tabulazioni in grandi schermi è tablette. Queste caratteristiche sò avà ghjunte in a versione stabile di l'app.

A versione Internet di Samsung 21.0.0.41 hè avà dispunibule in a tenda Galaxy Store, chì hè prevista à ghjunghje prestu nantu à Google Play Store. U più grande cambiamentu quì hè per l'utilizatori di tablette. Dapoi qualchì tempu, u navigatore hà offru l'opzione di spustà l'URL / a barra di l'indirizzu à u fondu di u screnu per un accessu più faciule, è sta opzione hè avà dispunibule ancu in tablette.

Per una certa ragione, sta opzione era esclusiva per i telefoni per un bellu pezzu, ma questu hè finalmente cambiatu. In più di trasfurmà a barra di l'indirizzu, l'aghjurnamentu permette ancu di spostà e barre di marcatura è di tabulazione in i dui telefoni è tablette. In precedenza, i marcatori è e tabulazioni ponu esse situati solu in cima di u screnu è eranu bluccati se a barra di l'indirizzu s'hè spustata.

Ancu s'ellu Samsung ùn ne parla micca in u changelog, a nova versione di u navigatore porta ancu megliurenze impurtanti per quelli chì aprenu parechje tabulazioni in questu. L'app avvisarà avà l'utilizatori quandu si avvicinanu à u limitu di a carta 99, postu chì l'apertura di a carta 100 chjude automaticamente a carta più antica. E ancu s'è a tabulazione più antica serà sempre chjusa quandu apre a tabulazione 100, ci sarà avà un popup chì dumanda se vulete riapertura quella tabulazione chjusa.

U più lettu d'oghje

.