Chiudi annunziu

Dapoi un bellu pezzu, ci hè stata speculazione in i corridori virtuali nantu à u fattu chì a prossima serie di watch di Samsung Galaxy Watch6, più precisamente u mudellu Watch6 Classic, riporterà a lunetta rotante fisica chì in a serie Galaxy Watch5 mancava. Avà i so primi rendering sò filtrati in l'aria, cunfirmendu questu.

Leaker OnLeaks publicatu in cullaburazione cù u situ web MySmartPrice Rendering CAD 3D di orologi Galaxy Watch6 Classicu. L'imaghjini mostranu l'orologio in neru cù una cassa di metallu è una cinturina di silicone cù un fermu magneticu. U display circulare hè circundatu da una grossa lunetta rotativa micca sfarente di quella di un orologio Galaxy Watch4 Classicu.

Sicondu i rende, l'orologio hà ancu dui buttuni piani nantu à u latu drittu. In u spinu pudemu vede a freccia cardiaca è i sensori PPG (photoplethysmography).

Sicondu e fughe dispunibili, utteneranu Galaxy Watch6 Classic à u barometru di vinu, analisi di a cumpusizioni di u corpu, misurazione ECG, giroscopiu, sensore di freccia cardiaca, GPS, NFC, funzione di monitoraghju di u sonnu è sensore di temperatura. Rapporti non ufficiali precedenti suggerenu ancu chì vantarà un display Super AMOLED gigante di 1,47 inch cù una risoluzione di 470x470px. Cum'è u mudellu di basa, anu da esse alimentati da u novu chip Exynos W980 è software-sàviu duveranu esse custruitu nantu à a superstruttura One UI. Watch 5 (basatu nantu à u sistema Wear OS 4). A serie deve esse messa in scena à a fine Lugliu.

Pudete cumprà orologi intelligenti Samsung quì

U più lettu d'oghje

.