Chiudi annunziu

Hè passatu più di un annu da chì Google hà iniziatu à sviluppà un software di ghjocu Android ghjochi mobili nantu à PC. Tuttavia, a dispunibilità di sta nova piattaforma era assai limitata, vale à dì finu à oghje. A cumpagnia l'hà allargata à tutta l'Europa è cusì ancu à noi (più à a Nova Zelanda).

Per ghjucà, un urdinatore cù 8 GB di RAM, 10 GB di spaziu liberu nantu à u discu SSD, un processore quad-core, una carta grafica (lista quì) è u sistema Windows 10. L'obiettivu chjaru di a piattaforma hè di permette à i ghjucatori di u ghjocu mobile per piacè in una visualizazione più grande cù un cuntrollu megliu è, in u casu di i telefunini più debuli, sicuru, un rendimentu più altu. In più, ci hè sincronia cù u vostru contu Google per ùn perde micca u vostru prugressu.

Google Play Games offre digià 100 ghjoculi, è, sicuru, più continuerà à esse aghjuntu. Tuttavia, deve esse nutatu chì a piattaforma hè in a fase di prova beta è per quessa pò cuntene certi errori. Pudete registrà per u prugramma à pagine di piattaforma clicchendu u menu Get Beta. Google poi vi manderà un email invitu à unisce.

U più lettu d'oghje

.