Chiudi annunziu

Puderete pensà chì avete bisognu di un smartphone caru cù una camera 108MPx per piglià boni ritratti. Di sicuru, u numeru di megapixels importa, ma micca assolutamente. Cù a cumminazione ghjusta di funzioni è tecniche, pudete piglià ritratti assai boni ancu in un telefuninu economicu. Eccu 5 trucchi è cunsiglii per ottene.

Pulite a lente di a camera

Stu passu hè spessu ignoratu, ma deve esse a vostra prima priorità. À u tempu, a polvera s'accumula nantu à u vostru telefunu è pò copre a lente di a camera. Smudges è smudges ponu fà chì e foto parenu sfocate. Pudete risolve stu prublema assai facilmente - sguassendu a lente cun un pannu di microfibra. A microfibra hà fibre più sottili chì creanu un attritu delicatu contr'à a lente di a camera senza graffià. I tissuti ponu lascià residui è smudges chì aggravanu e cose, cusì evitari.

Aghjustate u focu è l'esposizione

Quandu toccu un locu nantu à u screnu in l'app di càmera, sta azione focalizà a lente di a camera in quella zona. In questu modu, avete una chance più bona di catturà un colpu ravvicinatu chè s'ellu si basava nantu à l'autofocus. Mentre sta opzione hè grande, u so design automaticu pò esse un prublema. Si focalizeghja in particulare in zoni di altu cuntrastu, vale à dì chì se u vostru sughjettu ùn appare micca quì, u sensoru ùn dà micca impurtanza à questu.

Cù u focu manuali, definisce induve a lenti deve vede, chì hè assai utile quandu ci sò oggetti in muvimentu in a scena. In questu casu, hè utile avè una bona illuminazione. Se una bona illuminazione ùn hè micca dispunibule, a camera vi permetterà di aumentà l'esposizione. L'esposizione di a camera si riferisce à a quantità di luce chì entra in u sensoru. Più espone u sensoru, più brillanti saranu e vostre foto. Tuttavia, sta paràmetra hè assai dipendente da cumu l'aghjustate, altrimenti pudete finisce cù l'imaghjini sopraesposti o sottoesposti. A sovraesposizione si trova quandu e parti bianche di l'imaghjini sò troppu brillanti è a camera ùn pò micca catturà i dettagli. A sottuesposizione hè u casu oppostu induve a foto hè troppu scura.

Se vulete usà u focu manuale nantu à u vostru telefunu, tocca un locu nantu à u screnu per fucalizza a lente di a camera nantu à questu. Un slider appare accantu à l'anellu di focus. Trascinate l'icona di u sole per aghjustà l'esposizione. Un icona di lucchetto mantene l'enfasi in un locu specificu. A serratura ferma finu à u toccu (o una altra parte di u screnu).

Aduprate a luce naturale

L'esposizione di a camera è i paràmetri di u lampu aiutanu à illuminate l'imaghjini, ma sò più di un aiutu chì un sustitutu cumpletu per l'illuminazione naturale. Ancu s'ellu a luce di u sole rapprisenta e cundizioni di illuminazione duru da questu puntu di vista, pudete manipulà per ottene i risultati desiderati. U timing hè u più impurtante. Sè avete bisognu di piglià ritratti fora, fate cusì durante l'ore seguenti:

  • Ora d'oru (magia). - si trova 60 minuti prima di u tramontu è dopu l'alba. Crea una tonalità d'oru calda chì hè grande per creà siluette.
  • meziornu – dopu meziornu à 12 ore è dopu quandu u sole hè chjaru. Una parte ideale di u ghjornu per catturà u paisaghju o l'uggetti naturali, cum'è laghi o fiumi.
  • Ora blu - si trova 20-30 minuti dopu à u tramontu è prima di l'alba. Crea una tonalità blu fresca chì hè perfetta per fotografà l'orizzonti di a cità.

Aghjustate u rapportu d'aspettu

I rapporti d'aspettu in l'app di càmera determinanu quantu grande appariranu e vostre foto. U primu numeru generalmente rapprisenta a larghezza, mentri u sicondu rapprisenta l'altitudine. Per automaticamente, a vostra app camera usa 9:16, a forma verticale di u famosu formatu 16:9, per vede l'imaghjini di u paisaghju nantu à monitori, TV è computer. Hè a dimensione perfetta per piglià foto è video nantu à i telefoni. Tuttavia, u rapportu d'aspettu ùn hè micca custituitu da u numeru massimu di megapixels di u vostru telefunu.

Per d 'altra banda, una proporzione di 4: 3 o 3: 4 usa tutta l'area rettangulare di u sensoru è per quessa usa u numeru massimu di pixel. Questi rapporti sò particularmente adattati per e fotografie chì appariscenu in i media stampati. U svantaghju hè di sacrificà alcune funzioni cum'è zooming, piglià ritratti di burst, è sceglie l'opzione flash chì vulete. Inoltre, l'imaghjini pigliati in questu modu pareanu ancu più chjuchi.

Sicondu u mudellu di u telefuninu o u sistema operatore, cambia u rapportu d'aspettu in l'applicazione di càmera. Telefoni Galaxy avè un buttone in cima di l'app, mentre chì altri dispositi ponu esse bisognu di svià o entre in i paràmetri di l'app.

Ùn fate micca zoom, avvicinatevi

I SLR digitali anu lenti ottiche chì ponu esse aghjustate in avanti è in daretu per ingrandà l'uggetti distanti. U vostru smartphone ùn hè micca - usa invece una lente digitale. I disinni di smartphone sò troppu piatti è restrittivi per permette à a lente di muvimenti avanti è avanti quante volte quant'è necessariu per un zoom otticu ottimale.

A più vicina a camera di u vostru telefunu si focalizeghja nantu à u sughjettu, più a lente ritagliarà l'imaghjini per ingrandà. Stu prucessu face chì u sughjettu pare pixelatu è sfucatu. Sè pussibule, avvicinassi à u sughjettu. Se no, pigliate un colpu da luntanu è tagliate sè stessu. I ritratti perderanu dunque menu qualità.

U più lettu d'oghje

.