Chiudi annunziu

Finu à avà, Samsung hà prisentatu i so telefoni di punta, cumpresi i flessibili, à l'esteru. Si pensava ch'elli farianu u listessu per i prossimi puzzle Galaxy Da Fold5 a Galaxy Da Flip5. Avà pare chì ùn serà micca u casu, è chì l'avvenimentu induve svelarà i so prossimi smartphones plegabili si terrà in Corea di u Sud.

Samsung hà l'abitudine di presentà a so nova serie di smartphone flagship à l'esteru. Questu rende chjaru chì sò destinati à un publicu globale, micca u so domesticu. Hà presentatu smartphones plegabili l'agostu passatu Galaxy Z Fold4 è Z Flip4 per un avvenimentu memorable chì hè accadutu in New York, in particulare in u so distrittu più trafficatu, Manhattan. L'avvenimentu hà attiratu l'attenzione di e persone di tuttu u mondu è hà allughjatu a strada per u successu di novi puzziche, in particulare l'ultimi.

Samsung hà seguitu questu avvenimentu in ghjennaghju di questu annu cù un altru avvenimentu spettaculare, sta volta in San Francisco. Hà revelatu specificamente una serie nantu à questu Galaxy S23. L'avvenimentu hà captivatu l'audienza cù una cumminazione di meraviglie tecnologiche è di presentazione artistica, cunfirmendu a capacità di u giant coreanu à vene cù i dispositi di punta chì spinghje constantemente i limiti di l'innuvazione. Samsung prepara un altru grande avvenimentu quist'annu, in u quale deve esse presentatu novi telefoni flessibili Galaxy Z Fold5 è Z Flip5. Sicondu l'infurmazioni di u situ web Sam Lover in ogni modu, ùn serà micca tenutu à l'esteru, ma in Corea di u Sud. Più precisamente in Seoul è ancu più precisamente in u centru di cunvenzione è esposizione COEX lucali.

L'introduzione di novi puzziche quì avaristi sicuramente sensu. COEX offre l'equipaggiu di punta è ampi spazii di esibizione induve u Galaxy U Z Fold5 è Z Flip5 literalmente è figurativamente si sentia cum'è a casa. Inoltre, tenendu l'avvenimentu in casa, Samsung hà da creà un sensu di orgogliu trà i cunsumatori lucali chì sò stati fideli à questu per un bellu pezzu. Ricurdativi chì u prossimu avvenimentu Galaxy Unpacked averà fattu u 26 di lugliu, secondu novi rapporti non ufficiali.

Pudete cumprà puzzle di Samsung quì

U più lettu d'oghje

.