Chiudi annunziu

Samsung pare avè pruvatu una nova aghjurnazione di firmware per a gamma Galaxy S23. Ùn vulemu micca dì a prova di custruzzione di One UI 5.1.1 o One UI 6.0 superstructures, ma quella chì u giant coreanu puderia liberà in ghjugnu.

Questa aghjurnazione, chì hè stata scuperta nantu à i servitori di teste di Samsung da un leaker cunnisciutu Tarun Vats, porta a versione di firmware S91xBXXU2AWEB. À u mumentu hè troppu tempiu per dì ciò chì i cambiamenti puderia purtà, però, a fine di u mese s'avvicina, chì probabilmente significa chì Samsung hè digià Galaxy S23 prepara un novu patch di sicurità. Samsung hè di solitu u primu à liberà novi patch di sicurezza mensili è a maiò parte di u tempu batte ancu Google in questu sensu. In vista di a so storia in questa zona, ùn saria micca surprisante s'ellu hà cuminciatu à lancià u patch di sicurezza di ghjugnu stu mese.

In più di a sicurità mejorata, sta prossima aghjurnazione puderia ancu purtà miglioramenti à a camera Galaxy S23, S23 + a S23 Ultra. A so camera hà un prublema cù HDR, chì si manifesta in certi cundizioni di illuminazione da strani contorni intornu à l'uggetti.

Samsung uni pochi di settimane fà cunfirmatu, chì travaglia nantu à una correzione per questu prublema, aghjustendu chì a correzione serà inclusa in a prossima versione di firmware. Allora hè assai prubabile chì ellu si riferisce à u patch di sicurezza di ghjugnu.

Una fila Galaxy Pudete cumprà u S23 quì

U più lettu d'oghje

.