Chiudi annunziu

Sè avete nutatu chì u vostru telefunu o tableta hà un cunsumu eccessivu di bateria, ci pò esse qualcosa chì ùn hè micca cusì evidenti daretu. In a Google Play Store, ci hè una opzione per mandà dati nantu à l'usu di l'applicazione à Google, più precisamente nantu à quali parti di l'applicazione utilizate. Questu aiuta u giant tecnologicu di i Stati Uniti à accelerà l'installazione, l'apertura è u lanciu di l'applicazioni per tutti l'utilizatori di a so tenda.

Tuttavia, sicondu certi utilizatori, sta funziunalità pò na androidi dispusitivi causanu un cunsumu eccessivu di bateria. A funzione hè chjamata Optimize App Installazione è a truverete in i paràmetri di Google Play Store, micca Settings in u vostru dispositivu Galaxy. Eccu cumu pudete disattivà (o accende più tardi se vulete prufittà di l'aghjurnamenti di l'app più veloci).

Google hà lanciatu Optimize App Installazione in 2021 per accelerà a stallazione di l'applicazioni da Google Play Store, è sì o sapete o micca, sta funzione hè attivata per automaticamente. Spegnete cusì:

  • Nantu à u vostru dispusitivu Galaxy apre u Google Play Store.
  • In cima à destra, tocca icona u vostru contu.
  • Cliccate nant'à "Settings".
  • Sceglite una opzione In generale.
  • Spegne l'interruttore vicinu à l'articulu Ottimisazione di l'installazione di l'applicazioni.

Tenite in mente chì se lasciate sta funzione disattivata, e vostre app scaricate da Google Play Store pò piglià più tempu per installà è apre. Tuttavia, se a disattivazione porta à una vita di bateria più longa, pò esse un bonu scambiu.

U più lettu d'oghje

.