Chiudi annunziu

A cumpagnia sudcoreana Samsung hè unu di i più grandi produttori di smartphones oghje. A so storia hè stata scritta da parechji telefoni populari, da i telefunini flip chì cambianu u ghjocu à a famosa gamma Samsung Galaxy Notes. Comu succede, micca tutti i telefoni di l'attellu di u giant sudcoreanu sò cunsiderati imbattibili. Chì mudelli sò generalmente qualificati cum'è u megliu?

Samsung Galaxy Cù II

U Model S II, chì seguita da u vechju mudellu Samsung Galaxy S, hà guadagnatu pupularità trà una larga gamma di utilizatori grazia à i migliori è l'innuvazioni. À u mumentu di a so liberazione, era cunsideratu un competitore seriu per u iPhone, è ancu s'ellu era ancu un pocu di perfezione, hè sempre cunsideratu unu di i migliori telefuni chì anu mai esce da l'attellu di Samsung. Per esempiu, hà vantatu un display Super AMOLED, un processore 1,2GHz è una bateria cù una resistenza rispettabile.

Samsung Galaxy Nexus

Samsung Galaxy U Nexus era un mudellu unicu chì Samsung hà veramente cura. U sistema operatore era in esecuzione nantu à u telefunu Android 4.0 Ice Cream Sandwich, era equipatu di un processore dual-core 1GHz TI OMAP 4460 è equipatu di una batteria Li-ion cù una capacità di 1750 mAh. A camera posteriore 5MP cù retroilluminazione LED offre una funzione autofocus è a capacità di registrà video 1080p.

Samsung Galaxy Z-Flip 4

Samsung Galaxy Z Flip 4 hè un mudellu chì hà privatu assai utilizatori di i preghjudizii assuciati à i telefoni intelligenti plegabili. Hè veramente ben fattu, offre specificazioni di hardware di qualità è equipaggiu software, ma à u stessu tempu hà mantinutu un prezzu relativamente raghjone. Hè alimentatu da a prima generazione Qualcomm Snapdragon 8+ SoC, offre 8GB di RAM è hè dispunibule in varianti di almacenamiento 128GB, 256GB è 512GB.

Samsung Galaxy Ramintate vi 9

Samsung hà ancu cun dirittu una grande popularità Galaxy Nota 9. In più di l'equipaggiu di hardware d'alta qualità, hà ancu offrittu grandi funzioni micca solu per scrive, una visualizazione generosa è assai altre grandi funzioni. Unu di i pochi parametri chì eranu in Samsung Galaxy A Nota 9 hè stata percepita negativamente, forsi solu per u prezzu, chì pareva inutilmente altu à parechji utilizatori.

Samsung Galaxy S8

Un mudellu assai populari è successu di a serie Galaxy S era Samsung Galaxy S8. Hè stata dotata di una visualizazione Super AMOLED di grande aspettu cù una diagonale di 5,8″ o forse un connettore USB-C per a carica. Frà l'altri cose, l'utilizatori anu ancu raved about how great stu telefunu si sentia in manu. Devia, frà altri cose, à u materiale utilizatu.

U più lettu d'oghje

.