Chiudi annunziu

A cunferenza di sviluppatori di Microsoft Build 2023 hè accadutu sta settimana. Per u giant di u software, l'avvenimentu di questu annu era speciale perchè hè statu fattu fisicamente per a prima volta da u 2019 (finu à l'annu passatu, l'avvenimenti precedenti sò stati praticamenti per via di covid). Eccu cinque di l'annunzii più interessanti chì Microsoft hà fattu in l'eventu.

Windows Copilot

Microsoft hà espansione significativamente a funzione di marca quist'annu Windows Copilot è in a so cunferenza di sviluppatori quist'annu hà finalmente annunziatu chì si dirige Windows 11 è porta ancu più pussibulità. Windows Copilot hè un assistente AI chì travaglia nantu à i stessi principii cum'è u serviziu Bing Chat, vale à dì chì pudete fà e stesse dumande cum'è Bing. Windows Sè avete bisognu di sapè chì ora hè in un altru paese o vulete una risposta à una quistione più cumplessa, Copilot pò aiutà.

Windows_Copilotu

Integrazione in Windows però, significa chì si pò fà assai di più. Per esempiu, pò esse usatu per cambià i paràmetri di u sistema. Se li dumandate per aiutà à fucalizza, puderia suggerisce di mette u vostru urdinatore in modu scuru. Pudete ancu dumandà à chjappà duie applicazioni fiancu à fiancu. Si pò ancu travaglià cù u cuntenutu in u vostru mailbox, p.e. riscrive u testu copiatu, mandà una maghjina à i vostri cuntatti, etc.

Bing vene à ChatGPT

Un'altra grande nutizia hè chì nantu à Bing diventa u mutore di ricerca predeterminatu per u chatbot ChatGPT sopra citatu. ChatGPT hè probabilmente l'IA di conversazione più populari in u mumentu, ma hà patitu un pocu da l'absenza di un mutore di ricerca, chì significheghja ùn pudia acquistà novi informace in tempu reale in u listessu modu chì Bing pò.

Bing_v_ChatGPT

Questa mossa certamenti aumenterà a popularità di u mutore di ricerca è à u stessu tempu furnisce novi opportunità per l'utilizatori di chatbot. Mentre chì potenzialmente toglie alcuni di i benefici di l'usu di Bing per l'utilizatori, cum'è e ricerche web, hè un grande passu per rende l'IA conversazionale più accessibile è utile per tutti. Microsoft è OpenAI (l'urganizazione daretu à u sviluppu di ChatGPT) utilizanu ancu una piattaforma cumuna per i plugins, cusì e capacità di Bing Chat è ChatGPT aumenteranu inseme.

File Explorer riprogettatu

Un'altra nova funzione hè u File Explorer Redesigned in Windows, chì Microsoft ùn hà micca veramente annunziatu o parlatu, ma solu mostrava un brevi trailer per questu. Ne segue chì l'Explorer avarà una lingua di disignu chì hè ancu più allinata cù u disignu Windows 11. L'indirizzu è i bars di ricerca anu un aspettu più mudernu è sò posti direttamente sottu à a tabulazione, mentre chì l'azzioni di u schedariu è di u cartulare sò spustate sottu.

Esplora_RiprogettatuWindows_11

U trailer hà ancu mostratu u novu aspettu di u pannellu di navigazione, chì seguita ancu a lingua di design Windows 11. I schedarii presentati in a pagina di casa è a nova vista di a Galeria, chì sò digià pruvati in u prugramma, anu vistu ancu. Windows Insiders.

Recuperazione di l'app mejorata (è altre aghjurnamenti di Microsoft Store)

Sistema Windows ùn hà mai eccellendu à ristabilisce e vostre app da u vostru dispositivu precedente, ma questu hè cambiatu avà. Infatti, in a so cunferenza di sviluppatori Microsoft quist'annu, Microsoft hà revelatu alcune migliure in questa zona. Cù una futura aghjurnazione, u Microsoft Store ùn serà micca solu capace di restaurà e vostre app da u vostru dispositivu precedente, ma dinò di restaurà l'applicazioni appiccicate à u menu Start è à a barra di attività. Quandu stallate un novu PC o resettate u vostru esistente, questu renderà e vostre app Store esistenti dispunibili induve eranu prima.

Microsoft_Store_AI_generated_reviews

U magazinu di u giant di u software riceverà un'altra aghjurnazione interessante, una di quale introduverà riassunti di rivisioni generati da AI. U magazinu puderà leghje e recensioni di l'utilizatori per quella app è generà un riassuntu di l'impressioni generale, cusì sapete ciò chì site senza avè da leghje tutte e recensioni. Inoltre, per i sviluppatori, a tenda espansione l'annunzii in novi lochi per aumentà a so portata, è l'IA serà ancu aduprata per creà etichette supplementari per l'app per fà più faciule di truvà.

Altre funziunalità novi Windows 11

Eccu i 5 "grandi" nutizie chì venenu Windows 11, ma in più di elli, Microsoft hà ancu introduttu alcuni più chjuchi. Unu di questi hè u supportu di ritornu per a separazione di a taskbar, chì significa chì ogni istanza di l'app serà visualizata cum'è un articulu separatu in a taskbar, cumpletu cù etichette per ognunu. Inoltre, Microsoft fà Windows 11 aghjunghjenu supportu nativu per l'apertura di formati d'archivi supplementari, cum'è .rar è .7z, perchè ùn avete più bisognu di una applicazione di terzu. Un'altra novità minore hè a pagina Dynamic Lighting in Settings, chì vi permette di cuntrullà l'illuminazione RGB di i vostri periferichi in una interfaccia centralizzata, perchè ùn avete più aduprà parechje app di terzu per ogni perifericu. Infine, a cumpagnia hà dettu u supportu per a tecnulugia Bluetooth LE Audio prima per l'auriculare Galaxy Buds2 Pro è più tardi per l'altri, chì duverebbe purtà una qualità di sonu megliu cù un cunsumu energeticu più bassu.

Tutte e novi funzioni citate sopra sò parti di l'aghjurnamentu chjamatu Moment 3, chì Microsoft hà digià cuminciatu à liberà. Nantu à tutti i dispusitivi cù Windows 11 duverebbe ghjunghje da u 13 di ghjugnu.

U più lettu d'oghje

.