Chiudi annunziu

A notizia hà culpitu l'onda chì Google è a Cummissione Europea anu cuminciatu à travaglià in un accordu di intelligenza artificiale. Sicondu ella, u pattu è probabilmente u prossimu regulamentu AI s'applicà à i paesi di l'UE è micca di l'UE.

Cum'è informatu da l'agenzia Reuters, a CE è Google anu cuminciatu à travaglià nantu à un pattu vuluntariu nantu à l'intelligenza artificiale, ancu prima di l'introduzione di regulazioni più strette per l'AI. U Cummissariu Europeu per u Cummerciu Internu, Thierry Breton, si dice chì urgeu à i Stati membri è i legislatori à finalizà i dettagli di e regule di l'IA di a CE à a fine di questu annu.

 

Breton hà scontru recentemente in Bruxelles cù u capu di u giant tecnologicu Alphabet (chì include ancu Google) Sundar Pichai. "Sundar è aghju accunsentutu chì ùn pudemu micca permette di aspittà chì i regulamenti AI entrenu in vigore è chì hè desideratu di travaglià cù tutti i sviluppatori di AI per creà un accordu volontariu nantu à l'IA prima di l'introduzione di regulamenti". disse Breton. Google hà ancu rivendicatu più rispunsabilità per l'AI in una cunferenza recente Google I / O 2023. L'UE coopera ancu cù i Stati Uniti in questu spaziu. E duie regioni cumincianu à stabilisce una sorta di "standard minimu" per l'IA prima di l'introduzione di qualsiasi legislazione. Quandu Google rallenta a so cumpetizione, ci dà chjaramente spaziu per migliurà a so suluzione.

I chatbots è altri software alimentati da AI sò stati in un rollu ultimamente, suscitatu preoccupazioni trà i decisori pulitichi è i cunsumatori per a velocità à a quale l'IA affetta a nostra vita. Per esempiu, in Canada, l'autorità federali è lucali anu cuminciatu à investigà l'urganisazione OpenAI è u chatbot chì hà creatu, ChatGPT, per via di suspetti chì l'urganizazione hè illegale cullizzioni è utilizendu dati persunali. U guvernu talianu andò ancu più luntanu - per via di a listessa suspetta di un chatbot in u paese ella hà pruibitu.

U più lettu d'oghje

.