Chiudi annunziu

Esse un sviluppatore Android Apps in a tenda Google Play ùn hè micca faciule. I sviluppatori devenu seguità principii stretti di l'affari in quantu à a sicurità in particulare. Parechji sviluppatori si lamentanu di sti règuli perchè a so applicazione hè detta imprevisible. In u risultatu, sicondu elli, l'applicazioni sò ancu sguassate da a tenda, l'autori di quale si dicenu chì provanu à seguità questi principii in bona fede. L'ultimu tali casu pare esse una app chì presuntamente prumove a pirateria. Più precisamente, cuntene un navigatore web.

Downloader hè una applicazione populari per u sistema Android A TV chì hè cuncepitu à risolve unu di i prublemi principali affruntatu da utilizatori avanzati: cumu fà trasfiriri facilmente i schedari à un dispusitivu cù stu sistema à sideload appiicazioni. Per questu scopu, l'applicazione include un navigatore remoto chì permette à l'utilizatori di ricuperà facilmente i fugliali da i siti web.

U prublema hè chì l'app hè stata presentata cù una lagnanza DMCA (abbreviazione di American Copyright Act) da una firma legale chì rapprisenta un gran numaru di cumpagnie di televisione israeliane, chì dice chì l'app pò carricà un situ web pirata è chì un numeru di persone usanu. per accede à u cuntenutu senza pagà per ellu. U sviluppatore di l'app, Elias Saba, hà dettu chì ùn avia nunda à fà cù u situ di pirate in quistione è chì Google avia rifiutatu u so primu appellu. Hà aghjustatu chì l'app di l'utilizatori solu ligami à a pagina di casa di u so propiu situ web AFTVnews, è in nudda parte.

Saba hà presentatu un appellu pocu dopu avè ricivutu una reclamazione DMCA attraversu Play Console, ma Google l'hà immediatamente rifiutatu. Dopu hà presentatu una seconda aduprendu a forma di obiezione DMCA di Google, ma ùn hà ancu ricevutu una risposta.

In una seria di tweets di Saba hà sustinutu, chì se un navigatore pò esse sguassatu perchè pò carricà una pagina pirata, allora ogni navigatore in Google Play deve esse sguassatu cù questu. Hà dichjaratu ancu chì "s'aspittava à Google per fà qualchì sforzu per filtrà e lagnanze DMCA infundate cum'è quella chì hà ricevutu, micca per retrocede". I so argumenti sò lògichi, ma s'ellu si sentenu, pò avè da aspittà mesi.

U più lettu d'oghje

.