Chiudi annunziu

A fotografia hà fattu una longa strada annantu à l'anni, è cù l'avventu di i telefoni smartphones cù fotocamere avanzate, hè più faciule ch'è mai per piglià ritratti fantastichi senza equipaggiu caru. Forsi voi troppu cercate i migliori strumenti per aiutà à creà u colpu perfettu. Ispiratevi da a nostra scelta di e cinque migliori app di foto per oghje Android.

Pixtica: Camera è Editore

Pixtica vi dà strumenti creativi per applicà filtri è effetti, decorate cù stickers, creà meme, ridimensionà è migliurà i ritratti. L'app include ancu una funzione Magic Hours per predichendu l'ora chjamate blu è oru o un indicatore di agitazione per assicurà a stabilità di i vostri colpi.

Scaricate nantu à Google Play

picsart

PicsArt offre una larga gamma di strumenti è funzioni chì permettenu à l'utilizatori di creà facilmente immagini visualmente captivanti. Unu di i so aspetti più notevuli hè a so cullizzioni impressiunanti di filtri, effetti è overlays. Ci vole solu uni pochi di tocchi simplici per trasfurmà e vostre foto in opere d'arti impressiunanti. PicsArt usa a tecnulugia di intelligenza artificiale per edità e vostre foto.

Scaricate nantu à Google Play

PhotoScan da Google Photos

Se vulete digitalizà e vostre foto stampate, sta app serà u vostru novu megliu amicu. Questa app autonoma scansa è salva e foto fisiche cù a camera di u vostru dispositivu mobile. Aduprà algoritmi avanzati di trasfurmazioni di l'imaghjini per truvà i bordi di a foto. Face currezzione chì migliurà l'aspettu di e foto correggendu a distorsione di a prospettiva è eliminendu luci è ombre.

Scaricate nantu à Google Play

Cosa Auta

Questa app pò rimpiazzà in modu efficace l'app camera predeterminata di u vostru smartphone, dendu assai di e funzioni chì truverete in i migliori telefoni Android. Android, senza avè da pagà i prezzi di punta. Tuttavia, micca tutte e funzioni ponu esse dispunibili nantu à u vostru dispositivu, postu chì dependenu di u hardware di u dispusitivu. Pudete stabilisce u modu di càmera (standard, DRO, HDR, panorama), a risoluzione di a camera, l'esposizione, u bilanciu biancu, l'effettu di u culore è parechji altri parametri.

Scaricate nantu à Google Play

sala di foto

Ùn ti piace micca u fondu in i vostri ritratti? Questa applicazione hè eccezziunale bè per sguassà è rimpiazzà cù mudelli. Una volta chì avete trovu un mudellu chì ti piace, pudete aghjustà à u vostru gustu - sì veramente benedettu cù opzioni in questa app.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.