Chiudi annunziu

Sè vo abbandunà u vostru telefunu in una diga, lavu, o ancu un stagnu prufonda, l'unicu ciò chì pudete pensà hè di dì addiu è immediatamente cumprà un novu. I più bravi anu da pruvà à immerse per questu, ma si perde u vostru telefunu in questu stile, per esempiu vicinu à una diga, u caminu di quale s'eleva parechji metri sopra u livellu di l'acqua è à u stessu tempu l'acqua quì hè a più prufonda, u e probabilità di truvà lu sò minimi. Ma tandu pudete ancu esse un bravu ufficiale indianu chì lascia a diga sguassate "nantu à a so cammisa". Iè, hè esattamente ciò chì hè accadutu. 

In l'ultimi ghjorni, i media indiani anu cuminciatu à rapportà chì a diga di Kherkatta in u statu di Chhattisgarh era stata liberata dopu chì un ufficiale hà lasciatu u so telefuninu Samsung in questu mentre faceva un selfie cù l'amichi. E postu chì l'omu ùn vulia micca perde à ogni costu, hà decisu di lancià una grande operazione di salvezza per questu, chì hà difesu dicendu chì presuppone cuntene dati sensibili di u statu chì ùn deve micca entra in manu di nimu. Tuttavia, a verità era chì era un Samsung cù un prezzu di circa 30 000 CZK è solu ùn vulia micca perde. 

Diversi eranu i primi à vene, ma ùn anu micca riesciutu à ricuperà u telefunu. L'ufficiale hà dunque decisu di chjamà pumps putenti, cù quale hà drenatu a presa in trè ghjorni. Un totale di dui milioni di litri d'acqua sò stati pumped out, chì sò equilibrati cù l'oru in a zona induve ci sò prublemi cù l'acqua. Ma ancu questu ùn hà micca impeditu l'ufficiale, à u cuntrariu - prestu hà cuminciatu à difende u so attu dicendu chì u so subproduttu aiuta veramente i residenti lucali è hè dunque degne di lode. In ogni casu, ùn hà micca addolcitu l'autorità, chì assai prestu cuminciaru à investigà tuttu l'avvenimentu, cù questa spiegazione, u cuntrariu. Per quessa, hè statu immediatamente sguassatu da a so pusizioni per suspettu di abusu di putere, è se cunfirmatu - chì hè più prubabile in un casu cusì estremu - face u licenziamentu in più di una fine. 

U più lettu d'oghje

.