Chiudi annunziu

Avete da cumprà una vittura nova o usata è vi dumandate ciò chì tuttu deve esse dispostu prima di andà in strada per a prima volta, è s'ellu hè pussibule di registrà a vittura da u vostru telefunu? In l'istruzzioni seguenti, vi presenteremu brevemente è chjaramente tutti i requisiti basi.

Cumu registrà una vittura usata

A registrazione di a vittura hè un passu necessariu se vulete guidà a vostra nova vittura regularmente. Sicondu a lege, avete deci ghjorni per registrà da u mumentu chì u trasferimentu di pruprietà hè accadutu - vale à dì da u pagamentu per a vittura, da a firma valida di u cuntrattu di compra, o da u mumentu chì u tribunale hà decisu di u trasferimentu di pruprietà. . A registrazione deve esse realizatu in un uffiziu cù ghjuridizione estesa, ma a bona nova hè chì ùn deve micca esse un uffiziu in u vostru locu di residenza permanente.

A tassa amministrativa hè 800 curone, in più di i soldi, voi è u pruprietariu originale deve ancu preparà i ducumenti d'identità, una carta verde, una licenza tecnica grande è una piccula, una prova di compra di veiculi è, se applicabile, un certificatu di pagamentu di tassa ambientale. Ideale, sia l'uriginale è u novu pruprietariu deve esse implicatu in u trasferimentu. S'ellu hè necessariu, però, bastarà una procura ufficialmente certificata.

Cumu registrà una nova vittura

L'arregistramentu di una nova vittura hè di sicuru assai più faciule, è in a maiò parte di i casi, u venditore hà da piglià cura. Sè vo vulete piglià a cura di registrà una nova vittura stessu, preparate u vostru documentu d'identità, una larga licenza tecnica o una scheda COC, una carta verde è una prova di compra di veiculu. L'imprendituri anu ancu bisognu di un certificatu cummerciale, un estratto notarili da u Registru di u Cummerciu o un documentu di cuncessione quandu registranu una vittura usata o nova.

U più lettu d'oghje

.