Chiudi annunziu

U giant coreanu hà publicatu una nova aghjurnazione à a so app SmartThings per iPhones è iPads. Offre parechje migliure di l'interfaccia, grazia à quale u cunfortu di l'utilizatori di cuntrollu hè migliuratu, cumpresa a verificazione più faciule di u statutu attuale di i dispositi intelligenti di casa è simplificà u prucessu di invità altri membri di a famiglia.

SmartThings New Version 1.7.01 per iOS è iPadOS porta un cambiamentu in a forma di a tabulazione Preferiti in cima, chì mostra una vista chjara di i dati di statutu di u dispositivu di tutta a vostra famiglia. Quì pudete vede, per esempiu, quanti dispusitivi sò cunnessi, u tempu attuale, quale di l'equipaggiu aghjuntu ùn hà micca accessu à a reta lucale, o se cumpunenti individuali di a vostra casa intelligente sò cunnessi à Internet.

Comu digià dettu, l'aghjurnamentu hà simplificatu ancu u prucessu di invità l'altri à un cuntu di casa intelligente utilizendu un menu simplice Share Link. Basta à andà à a tabulazione Preferiti, toccu u buttone + in cima di u screnu, è dopu selezziunate Invita membru.

Hè ancu una novità notevuli chì Samsung hà aghjuntu à i so app di sistema in l'ultimi mesi iOS è iPadOS supportu per u standard Matter, chì hà purtatu cumpatibilità cù più dispositi in case intelligenti. Sè site novu in SmartThings è vulete sapè più nantu à e capacità di l'app, visitate u situ web Samsung, induve tuttu hè scrittu chjaramente è in dettu. Sè vo aduprate iPhone o iPad, pudete avà stallà a nova versione di SmartThings da Apple App Store.

SmartThings in l'App Store

U più lettu d'oghje

.