Chiudi annunziu

In pochi ghjorni, sta volta avemu l'attesa cunferenza Apple WWDC 2023, induve si assume chì un headset AR / VR serà introduttu, probabilmente sottu u nome. Apple Realtà Pro. Sembra chì u giant sudcoreanu ùn vole micca esse lasciatu in questa direzzione è apparentemente pensa à lancià u so propiu auricular di realtà aumentata per cumpete cù u so rivale. Avà hè pianificatu u sviluppu di chips per i dispositi di u tipu XR, vale à dì Extended Reality.

U sistema LSI di Samsung, chì hè daretu à i prucessori Exynos è i sensori di càmera ISOCELL, hà fattu i primi passi per pruduce processori per i dispositi XR. A motivazione di a cumpagnia per entra in questu segmentu di u mercatu hè generale simplice è logica, postu chì pò esse presumitu chì a cumpagnia di Apple serà seguita da altre entità chì volenu acquistà una pusizioni significativa.

Sicondu un rapportu di a cumpagnia KEDGlubali a cumpagnia hà da scopu di diventà un ghjucatore uguale à Google è Qualcomm. Hè pussibule chì a cumpagnia sudcoreana cuncepisce chips completamente novi o procederà à mudificà quelli esistenti per risponde à i bisogni di i dispositi XR. Chipsets di stu tipu assicuranu u funziunamentu di u sistema operatore è l'applicazioni, è sò ancu usati per calculà e dati da i sensori è per monitorà i movimenti di l'utilizatori.

U potenziale per i dispositi simili hè enormu cum'è u risultatu. Puderanu furnisce è aiutà à creà esperimenti audiovisivi intensi è cumplessi, ma ancu funzionanu cum'è traduttori di lingua, mediate riunioni induve vi sentite chì site personalmente presente o sovrappone una vista vera di l'ambiente cù assai dati durante a navigazione, è questu hè solu. una lista casuale di pussibulità.

Sicondu un rapportu di Counterpoint Research, più di 2025 milioni di dispositivi di realtà virtuale è aumentata puderanu esse venduti annu per 110, un saltu gigante da l'attuale 18 milioni di unità annu. Ci hè una previsione chì u segmentu tutale puderia ghjunghje sin'à $ 2025 miliardi in 3,9 da $ 2022 miliardi in 50,9.

In u so primu auriculare XR, Samsung Mobile Experience coopera in u latu di u software, vale à dì in quantu à u sistema operatore, cù Google è in u latu hardware, à dì u latu di u processatore, cù Qualcomm. Allora andemu à vede ciò chì Samsung ci sorprenderà. Forsi dopu avè vistu u boom massivu di l'intelligenza artificiale, u mondu di a realtà virtuale è aumentata serà u prossimu.

Pudete cumprà l'attuale soluzione AR / VR quì

U più lettu d'oghje

.