Chiudi annunziu

Cumpagnia Apple vene cù a so applicazione Apple Musica Classica à a piattaforma Android è rende u mondu di a musica classica accessibile à smartphones è tablette cù stu sistema sorprendentemente prima ch'ellu hà fattu cù u so propiu, cum'è iPadOS, macOS, tvOS o watchOS. In parechji modi, questu rapprisenta una mossa rivoluzionaria da u giant di Cupertino, chì in u passatu hà sempre priurità u so propiu ecosistema sopra à l'altri, cum'è Android a Windows. Attualmente, l'applicazione hè dispunibule solu nantu iOS iPhones è novu nantu à i dispusitivi cù Androidin.

Sè vo avete un abbonamentu Apple Musica, pudete sente a musica in Apple Musica Classica senza alcunu tariffu supplementu è di sicuru senza annunzii. Avete accessu à più di 5 milioni di pezzi di musica classica da cumpusizioni da camera è cuncerti solisti, attraversu sinfonii à opere in diversi periodi culturali in Hi-Res Lossless 192kHz/24bit è Dolby Atmos. Ci sò ancu centinaie di playlists pre-fatte in u menu, chì facenu più faciule di sceglie è assai infurmazioni supplementari. Gestisce i metadati Apple Musica Classica assai diversa da l'applicazione standard Apple Musica, chì si distingue significativamente da a cumpetizione. I tituli sò più longu è più detallati, è i dati includenu infurmazioni detallati nantu à l'artisti, di quale pò esse parechje per una sola canzone, gravazioni, è ci sò ancu biografie di l'autori.

In fondu Apple Musica classica per Android hè l'applicazione Primephonic di a cumpagnia di u listessu nome, chì uni pochi anni fà Apple acquistatu è poi trasfurmatu in Apple Musica Classica. In generale, grazia à e guide elaborate, i playlists pre-fatti sopra citati è l'infurmazioni dispunibuli, l'applicazione hè assai chjara, cusì chì ancu i novi à u generu chì volenu espansione i so orizzonti ponu truvà rapidamente u so modu intornu.

Applicà Apple Musica classica per Android Attualmente ùn supporta in modu nativu Google Cast Audio, ma l'audio pò esse ghjucatu cù u widget di u lettore di musica di u centru di notificazione. Supportu ancu Android A vittura manca per avà, ma hè assai prubabile chì a videremu da Apple à tempu, cum'è era uni pochi anni fà cù Apple Musica.

Apple Musica Classica nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.