Chiudi annunziu

Rivalità trà i sustenidori Androidua iOS hè una cosa cunnisciuta. Ognunu di i campi mette in risaltu i vantaghji chì u sistema operatore datu offre. Hè comprensibile è ghjustificatu. In corta, simu individui è e preferenze di e diverse persone sò simpliciamente diverse.

A principiu di maghju, un rapportu da i Partenarii di Ricerca di l'Intelligenza di u Consumatore, CIRP in breve, hè statu publicatu chì detalla cumu a ghjente abbanduneghja a piattaforma. Android per via di l'iPhone, chì mostra una crescita alarmante in questa tendenza paragunata à l'ultimi anni.

Avà CIRP hà fattu un altru dispunibule informace attraversu u so Substack, chì chjappà più luce nantu à i motivi di u churn di l'utilizatori Androidsi scappa. Sicondu i dati, hè u mutivu principale chì a ghjente lascia Android è andate à iOS, chì avianu prublemi cù i so telefoni. Questu hè statu dichjaratu da più di a mità di i rispondenti.

Da un certu puntu di vista, sta ragiuni priurità ùn hè micca una cosa cusì male. L'attitudine di una parte significativa di questi utilizatori pò esse piuttostu friddu versu a piattaforma stessa è Android si n'andò perchè simpricimenti avianu un vechju telefonu, vulianu qualcosa di novu è iPhone era una scelta ideale per elli à u mumentu è in e cundizioni datu. Di sicuru, questu ùn pò micca esse appiicatu à tutti, ma a parte di quelli chì anu decisu di andà per a suluzione di mela nantu à sta basa pò esse micca insignificante. Più pò esse leghje da u graficu seguente.

CIRP perchè -android-utilizatori-passà-à-iphone-chart-840w-472h

Perchè l'utilizatori cambianu da Androidu na iPhone?

Un fattu interessante chì pò esse leghje da u graficu hè chì iMessage ghjoca troppu di un rolu in perchè a ghjente lascia Android, ùn ghjoca micca. Hè cascatu in a categuria "cunnessa cumunità" cù solu 6%. Questu hè relativamente chjuca per i normi di i Stati Uniti, è unu s'aspittava chì u percentuale per esse assai più grande. CIRP à e categurie individuali di motivi di deviazione da AndroidAllega sta descrizzione:

  • Problemi di telefonu precedenti: U so vechju telefuninu ùn li serviva micca perchè era invechjatu, in bisognu di riparazione, o avia qualchì difettu chì affettava a so sperienza d'utilizatore.
  • Nove funzioni di u telefuninu: Vulenu più modi diffirenti di utilizà u so smartphone, cum'è una camera megliu, opzioni d'accessorii ampliate, o una interfaccia d'utilizatore più intuitiva.
  • Costi: Chì ghjè u costu di acquistà un smartphone? Per un novu iPhone puderanu spende menu di ciò ch'elli s'aspittavanu o per un smartphone paragunabile cù Androidin.
  • Cunnessione cù a cumunità: Vulenu un smartphone integratu cù a famiglia è l'amichi, cumpresu cù iMessage è FaceTime in u sistema iOS.

Qualunque sia i motivi, i numeri ùn parenu micca troppu bè per Google è i so cumpagni. Vi tuccherà à mette un sforzu in u prublema è vene cun una suluzione. Pudemu solu sperà chì hà da riesce è ùn avemu micca tistimuniatu quandu puderia accade Android diventà un sistema operatore mobile minoritariu in u mondu in pochi anni.

serie Samsung Galaxy Pudete cumprà u S23 quì

U più lettu d'oghje

.