Chiudi annunziu

Se finu à avà Samsung hà duminatu u mercatu di i telefoni flexibuli, avà pò cumincià à preoccupassi veramente. Nisunu di i so cuncurrenti finu à avà hè statu capaci di minacciallu più, ma questu hè cambiatu cù l'arrivu di u Motorola Razr 40 Ultra. 

L'uriginale Razr V3 hè stata liberata in u 2004, quasi 20 anni dopu, ma a cumpagnia usa sempre l'etichetta. Ancu se u mudellu attuale hè basatu più nantu à quellu introduttu l'annu passatu chè u primu, mantene sempre u stessu spiritu. U Motorola Razd 40 Ultra hè solu 74 mm di larghezza cumparatu cù 79,8 mm di l'annu passatu, per quessa, deve esse più faciule per mantene è operate cù una sola manu. U quadru hè aluminiu, u spinu hè vetru, a cerniera hè in acciaio.

Hè custituitu da un totale di cumpunenti 85 è pò mantene a visualizazione à un angolo di 45 o 120 gradi. Duverebbe sopravvive à 400 mila apertura è chjude, ma a resistenza di a suluzione sana hè solu IP52, cusì solu contru l'acqua splash. Allora in questu Galaxy Z Flip4 conduce chjaramente. Ma quandu si tratta di mostra, puderia esse timida. A visualizazione flessibile interna in u novu Razr hà una dimensione diagonale di 6,9 inch, ma quella esterna offre una dimensione di 3,6 "è in realtà occupa a mità, perchè e duie camere principali sò ancu prisenti in questu.

I display sò quasi incredibili

A visualizazione esterna hè un pOLED cù una risoluzione di 1066 x 1056 pixel cù una frequenza di 144 Hz è una luminosità di 1000 nits. A visualizazione interna hè ancu pOLED, hà una risuluzione di 2648 x 1080 pixel, una luminosità di 1 nits è offre a tecnulugia LTPO, perchè pò gestisce una freccia di rinfrescante adattativa da 400 à 1 Hz. A visualizazione esterna, à u cuntrariu di Samsung, cuntene praticamente tuttu u travagliu senza avè bisognu di apre u telefunu, chì hè esattamente ciò chì parechji utilizatori chjamanu. Galaxy Da Flip.

U chip hè Snapdragon 8+ Gen 1, a memoria operativa pò avè finu à 12 GB di RAM, l'internu 512 GB. A camera principale hà una risoluzione di 12 MPx, OIS hè presente è u valore di apertura hè f / 1,5. A camera ultra-wide-angle hè 13 MPx, chì hè identica à quella di a generazione precedente, pò ancu piglià foto macro, vale à dì piglià foto da una distanza di 2,5 cm. A camera selfie hà una risoluzione di 32 MPx. U sensoru di impronte digitali hè integratu in u buttone di putenza. A bateria hà crisciutu, quandu a so capacità salta da 3 mAh à 500 mAh, a carica hè 3W. 

U megliu di tuttu questu hè chì a novità hè ancu dispunibule quì, in trè varianti di culore. U prezzu principia da 28 CZK, ma ci hè un bonus di compra speciale di 999 CZK, cusì quandu vende u vechju dispusitivu, custarà 4 CZK, o in u quadru di KPS, 000 CZK x 24 mesi. A vendita hè digià principiata. 

Pudete cumprà u Motorola Razr 40 Ultra quì

U più lettu d'oghje

.