Chiudi annunziu

Samsung hà da presentà una nova linea di tablette più tardi questu annu Galaxy Tab S9. L'infurmazioni micca ufficiali nantu à ella hè stata filtrata in l'aria dapoi qualchì tempu informace, per esempiu nantu à u so chipset o design. Avà avemu una nova filtrazione, secondu chì almenu u mudellu di basa serà offru in un novu culore di lussu.

Sicondu u oramai legendariu leaker Roland Quandt serà Galaxy A Tab S9 (ùn hè micca chjaru se questu significa solu u mudellu di basa o tutta a gamma) hè dispunibule in beige, un culore chì Samsung ùn hà micca prupostu in alcuna tableta finu à a data. Galaxy In questu, a Tab S9 puderia esse simile à l'iPad Air d'Apple (2022) in u culore Starlight (chì hè ufficialmente biancu, ma cù un toccu di beige è hè chjamatu Starlight White).

Cunsigliu Galaxy U Tab S9 apparentemente includerà un mudellu "plus" è un mudellu Ultra in più di u basu. Tutti i trè duveranu avè un disignu assai simili à a serie Galaxy Tab S8, in ogni modu, si dice chì avarà resistenza à l'acqua è resistenza à a polvera secondu u standard IP67. Inoltre, duveranu avè un chipset Snapdragon 8 Gen 2 super veloce per Galaxy, chì hà debutatu in a linea di smartphone Galaxy S23, è 45W di carica. U mudellu di basa duveria allora avè una visualizazione OLED, chì in e duie serie precedenti era riservata solu per mudelli più caru (i mudelli di basa anu da esse stallati per i schermi LCD).

A prossima linea di tablette di punta di u giant coreanu hè pronta à esse à fiancu à i smartphones piegabili Galaxy Z Fold5 è Z Flip5, una serie di watch Galaxy Watch6 è cuffie Galaxy Buds3 introduttu à a scena tardi Lugliu.

Pudete cumprà tablette Samsung quì

U più lettu d'oghje

.