Chiudi annunziu

Sicondu l'ultimi dati da Google, hè attualmente Android 13 installatu annantu à circa 15% di i dispositi attivi in ​​u mondu. Ma a versione 11 hè sempre a più usata.

Google cullighja regularmente dati statistichi nantu à u numeru di dispusitivi in ​​u mondu chì gestiscenu una versione particulare di u sistema operatore Android, o quelli chì anu unitu à a tenda di Google Play durante u periodu di sette ghjorni. E statistiche sò poi offerte à i sviluppatori via l'applicazione Android Studio, mentri i dati hè di grande impurtanza per a scelta di a versione più bassu di u sistema chì l'appiecazione scelta sustene. Informace usa un tipu simile Apple per paragunà l'installazione di l'aghjurnamenti di u sistema iOS à u dispusitivu.

In l'ultimi anni, paragunatu à u passatu, Google hà riduciutu a freccia cù quale aghjurnà u graficu, chì avà currisponde à una periodicità trimestrale. Finu à u 2023, a cumpagnia hà purtatu novi numeri in ghjennaghju, aprile è avà ghjugnu. Eccu i dati mostrati in u graficu Android Studii da u 30 di maghju di u 2023.

Siccomu ùn ci hè micca un spaziu assai grande trà i periodi, naturalmente ùn ci era micca un riarrangiamentu significativu di a parte di e versioni individuali. A misurazione hà risultatu in un aumentu generale previstu di a quota Androidà 13, da 12,1% in April à 14,7% in June, mentri Android 12, 11 è 10 anu vistu una ligera diminuzione. Malgradu u declinu, però Android 11 hà mantenutu u primu postu in a quota di mercatu postu chì hè stallatu nantu à u 23,1% di i dispositi in u mondu.

Curiosamente, l'unica altra versione di u sistema Android, chì i so numeri sò aumentati trà aprili è ghjugnu, hè Android Oreo, chì si trasfirìu da 6,7% à 8,3%, ancu s'ellu hè cascatu pocu di u nivellu di 9,5% di ghjennaghju.

Stratificazione di sparte di a versione di u sistema iOS hè un pocu sfarente. Funziona nantu à a maiò parte di l'iPhone iOS 16. Dati di ghjennaghju 2023 mostra chì 81% di i telefoni Apple anu a versione installata iOS 16, seguita da una parte di 15% di a versione precedente iOS 15 è u 4% restante appartenenu à versioni precedenti di u sistema operatore mobile di Apple.

Videremu cumu u regrouping succede cù u principiu Androidu 14, chì l'arrivu pò esse previstu digià à a fine di questu veranu. Più nantu à u novu iOS 17 scupreremu oghje cum'è parte di a cunferenza WWDC 2023, mentre chì a implementazione di a versione publica serà prubabilmente fatta tradiziunale in settembre cù l'intruduzioni di novi iPhones.

U più lettu d'oghje

.