Chiudi annunziu

Samsung hà da custruisce una nova versione di a prossima interfaccia d'utilizatore One UI 6.0 nantu à l'ultima iterazione di u sistema. Android Google, questu hè Androidu 14. Di sicuru, vi vedemu funzioni è ozzione migliurati di sta superstruttura, chì deve ancu esse focu annantu à a persunalizazione. Ma quandu vene ? 

I rumuri circulanu dapoi uni pochi di settimane chì a squadra dedicata di sviluppatori di u giant coreanu hè veramente dura à travaglià in One UI 6.0. Sicondu l'utilizatori di Twitter chjamatu Tarun Vats pò esse One UI 6.0 Beta per a serie Galaxy S23 dispunibule da a mità di lugliu, se u prugramma di a cumpagnia hè seguitu. Tuttavia, in casu di cumplicazioni per circustanze impreviste, a prossima finestra di liberazione beta hè prevista à a mità d'aostu. A liberazione ufficiale di l'aghjurnamentu di One UI 6.0 hè prevista per uttrovi.

Allora questu cunfirma ancu u fattu chì i dispositi eligibili devenu esse capace di aghjurnà à One UI 6.0 prima di a fine di l'annu. Samsung ùn aspetta nunda è hè dighjà testatu internamente One UI 6.0 nantu à i dispositi cum'è Galaxy Da Fold4 a Galaxy Z Flip 4. Bastamente un prugramma di prova beta Androidu 14, è ancu l'aghjurnamentu stabile One UI 6.0, seranu dispunibili prima per a linea Galaxy S23 è telefoni pieghevoli di punta da u 2022. Galaxy Da Fold5 a Galaxy Flip5 vene à u mercatu cù a superstruttura One UI 5.1.1.

serie Samsung Galaxy Pudete cumprà u S23 quì

U più lettu d'oghje

.