Chiudi annunziu

Certi utilizatori telefonu Galaxy L'S23 è S23+ si lamentanu di sfocatura di certe parti di e foto quandu utilizanu a camera principale. Questu prublema apparentemente hè stata da quandu i telefoni lanciati prima di questu annu, è certi utilizatori si riferiscenu à questu cum'è "banana blur". Samsung hà avà infine cunfirmatu chì hè cuscente di u prublema è hà prumessu di riparà prestu.

I ritratti pigliati cù a camera principale Galaxy L'S23 è S23 + a volte mostranu una sfocatura persistente in certi spazii, è stu prublema hè soprattuttu notevule quandu si piglianu ritratti ravvicinati. Sicondu Samsung, u prublema hè causatu da l'apertura più larga di a camera principale. Nantu à a so cumunità polacca foru hà dettu ch'ellu hè travagliatu per riparà è chì hà da furnisce a correzione in a prossima aghjurnazione.

U giant coreanu hà ancu offrittu alcune suluzioni tempuranee. Unu hè di retrocede da u sughjettu s'ellu hè 30 cm da a lente di a camera. U sicondu hè di mantene u telefunu verticalmente invece di orizontale o diagonali.

Hè un pocu sconcertante perchè Samsung hà pigliatu quasi quattru mesi per ricunnosce u prublema. Tuttavia, ùn simu sicuru s'ellu hè pussibule di riparà cù un aghjurnamentu di software per via di a so natura. Questu hè esattamente induve una lente d'apertura doppia seria utile. Una funzione di doppia apertura (f / 1.5-2.4) hè stata introdutta in a serie Galaxy S9 è era ancu presente in a serie Galaxy S10, ma altre serie ùn anu più.

Una fila Galaxy Pudete cumprà u S23 quì

U più lettu d'oghje

.