Chiudi annunziu

A Keynote di apertura di a WWDC23 di a cumpagnia hè stata ieri Apple, chì hè principalmente destinatu à i sviluppatori. Ancu cusì, ùn ci era micca solu sistemi operativi, ma dinò l'urdinatori Mac è u primu urdinatore 3D di a cumpagnia Apple Vision Pro. Ci hè qualcosa per stà? Di sicuru! 

Tutti sapemu bè chì Samsung hà ancu pruvatu cù a realtà virtuale. Ma u so Gear VR era qualcosa di completamente diversu da ciò chì ci hà dimustratu avà Apple. Ancu s'è sti prudutti sò siparati da 8 anni relativamente longu, in paraguni diretti sò anni luce. S'ellu averà Vision Pro successu, sicuru, ùn sapemu micca, ma mostra ciò chì u futuru puderia esse.

Inoltre, ùn hè micca troppu luntanu. Ùn hè micca un cuncettu di Google senza un veru pruduttu per pruvà, ùn hè micca solu parlà di AR / VR, hè una cosa tangibile chì porta un cuncettu novu di cunsumu di cuntenutu, è vene in un annu è un ghjornu. Apple hà dichjaratu chì duverebbe andà in u mercatu à principiu di 2024. A quantità di $ 3 500 hè veramente alta, a distribuzione iniziale in u mercatu di i Stati Uniti hè limitata, ma s'è guardate i video promo, dicerete chì era rispunsevule. Apple sentite liberu di dì di più. 

Questu hè soprattuttu in cuntrastu cù l'urdinatori novi, induve, per esempiu, un Mac Studio cù un chip M2 Ultra principia da CZK 120, mentre chì a basa Mac Pro costa CZK 199. Qualchese 70 XNUMX CZK + tassa pare abbastanza assequible per qualcosa chì ridefinisce cumplettamente a manera di utilizà l'urdinatori è ancu i smartphones in questi ghjorni. 

Cuffie? Nisuna manera, computer spaziale 

Sò in realtà occhiali di sci chì offrenu dui schermi micro OLED cù un totale di 23 milioni di pixel. Hè una tela infinita per l'applicazioni micca solu in u travagliu, ma ancu in casa. Adatta per vede u cuntenutu video, ghjucà ghjochi (cumpresu Apple Arcade), vedendu foto panoramiche, chjama FaceTime, chì, grazia à u sistema audio avanzatu, creanu l'impressione cum'è s'è a persona era veramente stante davanti à voi.

Per questu, ci sò trasparenze chì determinate cù a corona. Ùn vogliu micca vede i culleghi in l'uffiziu? Allora avete un wallpaper invece. Ma appena qualchissia vene à voi, entra in u vostru spaziu digitale. Senza tè Vision Pro eliminati, prughjettanu a vostra zona di l'ochji nantu à a superficia esterna per fà a cumunicazione più realistica. È ùn avemu micca dettu ancu chì cuntrole tuttu solu movendu l'ochji, i gesti è a voce. Nisun driver necessariu. Sembra a fantascienza, ma hè a realità - virtuale, aumentata è mischjata. Tuttu in unu nantu à visonOS, chì hè una cumminazione di tuttu - iOS, iPadOS è macOS. Hè uriginale è pare intuitive è familiar.  

Difficile da sguassà u piombo 

I lenti sò da a cumpagnia Zeiss, sò regulabili, cusì si adattanu à tutti. U stessu pò esse dettu per l'attaccamentu di a faccia o a cinturione sopra a testa. L'unicu difettu di disignu pare esse a bateria esterna, chì dura solu per 2 ore di funziunamentu. Si attacca à u dispusitivu magneticamente, simile à i pucks di carica Galaxy Watch (a Apple Watch Ben intesu). 

Apple Vision Pro cunduce dui chips - unu M2 è l'altru R1. Per questu, ci sò 12 camere, cinque sensori, sei microfoni. A securità hè curata da Optic ID, chì impedisce chì i vetri sò utilizati da l'utilizatori altru da quelli chì permettenu. I dati sò almacenati in u locu. Tuttavia, ùn avemu micca intesu s'ellu ci hè una memoria integrata. In ogni casu, postu chì u prezzu listatu hè marcatu cum'è "da", pò esse espertu chì ci saranu più varianti di memoria. 

Una stampa vale più di mille parolle, un video vale dui, cusì vi cunsigliu di vede i video attaccati per spiegà megliu cumu si vede u dispusitivu, ciò chì pò fà è cumu si cumporta. Tuttu ciò chì pudemu dì hè chì pare assolutamente stupente. Avà mettimu i nostri rancore mutuali da parte è ammettemu chì ùn avemu micca vistu questu in u mercatu prima è chì puderia esse un successu. Pò esse ancu un flop, ma l'entusiasmu iniziale ùn faci micca assai per questu. Samsung è Google anu avà e so mani piene per piglià u capu di Apple.

U più lettu d'oghje

.