Chiudi annunziu

Samsung hè diventatu u primu fabricatore prima di sta settimana androiddi i telefoni chì anu liberatu u patch di sicurezza di ghjugnu. Parechji dispusitivi l'anu digià ricivutu Galaxy, cum'è un smartphone Galaxy A52s o tableta Galaxy Tab Active3. U giant coreanu hà ancu divulgatu quali vulnerabili risolve a nova aghjurnazione.

U patch di sicurezza di ghjugnu includenu un totale di 64 correzioni, 53 di quali sò stati furniti da Google è u restu da Samsung. Trè di e vulnerabilità riparate da u giant tecnulugicu americanu sò stati marcati cum'è critichi, u restu cum'è assai periculosi.

U giant coreanu in u so bulletin di sicurità rivelatu trè vulnerabili finu à avà. L'ottu rimanenti seranu revelati solu dopu chì tutti i telefoni è i tablette ricevenu u novu patch di sicurezza (o patch successivi). Galaxy. Queste trè vulnerabilità afectanu i dispositi Galaxy in corsa Androidà 11, Androidà 12 a Androidà 13. Unu di elli cuncerna i dispositi chì utilizanu chips Exynos, mentri l'altri sò ligati à i difetti in a piattaforma di sicurezza Knox è u so modu di Criterium Common (CC).

Pudemu aspittà chì Samsung lanciarà l'aghjurnamentu di sicurezza di ghjugnu in u mondu à più smartphones è tablette in e prossime settimane Galaxy. In a nostra seria "aghjurnà" regulare, naturalmente scopre quale.

U più lettu d'oghje

.