Chiudi annunziu

Hè stata speculata per qualchì tempu chì Samsung hà da presentà i so novi smartphones plegabili Galaxy Da Fold5 è Galaxy Da Flip5 à a fini di lugliu. È avà hè digià sicuru, perchè ellu stessu hà cunfirmatu.

Samsung hà dettu chì u prossimu avvenimentu Galaxy Unpacked induve duverebbe eccettu per i puzzle Galaxy Z Fold5 è Z Flip5 presentanu ancu una serie di watch Galaxy Watch6, serie di tablette Galaxy Tab S9 è cuffie Galaxy Buds3, si terrà u 27 di lugliu. Allora micca u 26 di lugliu, cum'è hè statu speculatu finu à avà.

Dighjà un giant coreanu cunfirmatu, chì dopu Galaxy Unpacked si ferà in Corea di u Sud, più precisamente in a capitale di Seoul, ancu più precisamente in u centru di fiera è cunvenzione COEX. Serà a prima volta chì Samsung ospiterà Galaxy Unpacked in terra di casa, in l'anni precedenti era principarmenti in i Stati Uniti. Inoltre, Samsung hà dettu chì pensa à tene i so grandi avvenimenti in e cità culturali populari in u mondu chì currispondenu à u tema designatu di ogni avvenimentu u più vicinu pussibule. Ùn ci dispiaceria à tuttu s'ellu presentava i so novi puzziche in Praga.

Galaxy Altrimenti, u Z Fold5 è Z Flip5 duveranu avè un novu disignu di cerniere chì presuntamente li permetterà di plegà in modu chì ùn ci hè micca spaziu trà e duie mità (è grazia à quale a visualizazione flessibile ùn averà micca una tacca cusì visibile), un super putente chipset Snapdragon 8 Gen 2 per Galaxy, chì hà debutatu in a serie Galaxy S23, o gradu di prutezzione IP58.

Pudete cumprà puzzle di Samsung quì

U più lettu d'oghje

.