Chiudi annunziu

Vergogna pancharti

Un gruppu di suldati americani in a Francia occupata da i nazisti facenu piani per un duellu fatale in quale sguassate i capi di u Terzu Reich durante a premiere di un film di propaganda.

Mascelle

Quandu un grande è vorace squalu biancu terrorizza Amity Island, un capu di polizia, oceanografu è cacciatore di squali espertu si mette à distrughje a bestia.

bruciatore di cadaveri

In Praga in l'anni 30, l'entusiasmu di u travagliu di un impiegatu di crematoriu si trasforma lentamente in follia. L'omu principia à crede chì, brusgiate i corpi, salva l'ànima di i morti.

Blade Runner 2049

U cuntenutu di a tomba nascosta attrae l'attenzione di un titan industriale è di u LAPD blade runner Officer K, chì prova di truvà una legenda persa.

Zodiac
Un thriller di a vita vera in quale un caricaturista, un reporter di crimine è un paru di pulizie investiganu u casu di un assassinu senza cori di San Francisco cunnisciutu cum'è u Zodiacu.

Nome di codice Donnie Brasco

Un agente di l'FBI s'infiltra per infiltrà i ranghi di a mafia di New York. Ma quandu si avvicina à unu di i sicarii, mette a so carriera è a vita nantu à a linea.

Ghjocu

Un banchiere solitario riceve un rigalu stranu da u so fratellu - un voucher per un ghjocu misteriosu chì gira una spirale di misteru è periculi veri è cambia a so vita da a terra.

John Lucignolu 3

Li mettenu una ricumpensa di $ 14 milioni nantu à a so testa. L'assassinu d'elite John Wick deve dunque eliminà tutti i nemici in u so modu di vechji alliati per salvà a so vita.

Luther: Fallu da u celu

U geniu detective di Londra John Luther hè cascatu in fondu. Ma u casu senza risolve u mantene svegliu, cusì scappa da a prigiò per catturà un assassinu in serie sadico.

Una tentazione periculosa

Evan Weber (Keanu Reeves) hè un architettu di successu, un omu felice maritatu è babbu di dui figlioli. Un weekend si ferma solu in casa per pudè travaglià in pace. Fora piove è di colpu si piove à a porta. Ci sò dui belli ghjuvani (Lorenza Izzo, Ana de Armas), imbiccati è persi, chì volenu solu asciugà è aduprà u telefuninu. Tuttavia, a so visita pacifica si trasforma in infernu...

U più lettu d'oghje

.